عارف: شورای عالی امنیت ملی، در حال بررسی زمان پایان حصر است

رئیس فراکسیون امید با اشاره به این که در حال حاضر بهتر شده و محدودیت‌هایی که تا ۶ ماه قبل بود خیلی کمتر شده است گفت: احساس می‌کنیم که به سمت حل موضوع حصر می‌رویم.

عارف: شورای عالی امنیت ملی، در حال بررسی زمان پایان حصر است

به گزارش خبر فوری به نقل از فام نیوز ، محمدرضا عارف در دیدار با انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان که ظهر امروز چهارشنبه ۲۷ دی در محل فراکسیون امید برگزار شد، در مورد موضوع حصر گفت: امروز روند قابل قبولی در این زمینه وجود دارد و اگر از ما می‌پرسیدند ما می‌گفتیم که هر چه زودتر این مسیر تمام شود به نفع امنیت ملی و کشور است ولی بالاخره امیدی‌ها و اصلاح‌طلبان که تصمیم گیرنده نیستند البته ما هم نظر می دهیم ولی در مجموع ما باید بگوییم روند قابل قبول است و باید کمک کنیم این روند قابل قبول بدون اینکه سیاسی شود ادامه یابد.

وی گفت: ما این مساله را باید با نگاه امنیتی و به نفع نظام تمام کنیم و اینکه کی و چه زمانی تمام می شود مساله‌ای است که در حال حاضر شورای عالی امنیت ملی آن را مورد بررسی قرار می‌دهد و دبیرخانه این شورا فعال شده و البته ما کمیته ای در فراکسیون امید به همین منظور تشکیل دادیم و امیدواریم که در مجموع بتوانیم به نتایج خوبی برسیم.

عارف گفت: فضا در حال حاضر بهتر شده و محدودیت‌هایی که تا ۶ ماه قبل بود خیلی کمتر شده است و احساس می‌کنیم که به سمت حل موضوع می‌رویم.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها