تأمین امنیت روانی شهروندان با ایجاد کمپین های آموزش عمومی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ یکی از راهکارهای تأمین امنیت روانی شهروندان را ایجاد کمپین های آموزش عمومی شهروندان محلات دانست.

تأمین امنیت روانی شهروندان با ایجاد کمپین های آموزش عمومی

به گزارش خبر فوری به نقل از مهر، ابراهیمی سوته که در جلسه هم اندیشی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه با شهردار و مدیر اجتماعی ناحیه یک سخن می گفت، در عین حال تأکید کرد: آگاهی بخشی، آموزش و مشارکت مؤثر شهروندان نقش مهمی در فرهنگ سازی و رفع آسیب های اجتماعی در جامعه دارد و با تکیه به این سه عنصر می توان معظلات و مشکلات محلات را مرتفع کرد.

لزوم تشکیل مجمع خیرین ناحیه یک با محوریت شناسایی و ایجاد راهکارهای رفع آسیب های اجتماعی ناحیه، انتخاب یک محله به عنوان محله معین در ناحیه، ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی به خانواده معظم شهدا و ضرورت تشکیل شورای اجتماعی ناحیه جهت مداخله در آسیب ها و بحران های اجتماعی موجود در محلات تحت پوشش از دیگر محورهای مورد تأکید معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ در این نشست بود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ در پایان این جلسه، ضمن بازدید میدانی از اماکن و مراکز فرهنگی، اجتماعی و ورزشی سطح ناحیه یک، با حضور در سرای محله صفا به گفتگو با مدیر و شورایاران آن پرداخت و از نزدیک در جریان روند عملکرد و فعالیت های سرای محله مذکور قرار گرفت.

منبع: مهر

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها