۴۶۰ هکتار از اراضی ملی در شمیرانات از دست متصرفان آزاد شد

فرماندار سابق شمیرانات گفت: ۴۶۰ هکتار از اراضی ملی در شمیرانات از دست متصرفان آزاد شد.

۴۶۰ هکتار از اراضی ملی در شمیرانات از دست متصرفان آزاد شد

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم ، عزت‌اللّه خان‌محمدی در مراسم معارفه فرماندار شمیرانات که با حضور محمدحسین مقیمی استاندار تهران، امام جمعه شمیرانات و دیگر مسئولان در محل اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، اظهار داشت:‌ از مجموع 300 پروژه‌‌ای که در این منطقه اجرایی شده است اعتباری بالغ بر 860 میلیارد تومان هزینه شده که تنها 200 میلیارد تومان آن برای دو پروژه گازرسانی صرف شده است.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت شهرستان در حوزه‌های گردشگری و توسعه محصولات دامی بیان کرد: شمیرانات با تولید 63 هزار تن گیلاس مقام نخست تولید گیلاس در کشور را دارد که توجه و بهره‌داری از این موضوع می‌تواند علاوه بر ایجاد اشتغال سبب توسعه گردشگری در منطقه شود.

فرماندار سابق شمیرانات همچنین با اشاره به ظرفیت‌های آموزشی این منطقه افزود: 50 هزار دانش‌آموز و 40 هزار دانشجو در شمیرانات مشغول تحصیل هستند و این موضوع ظرفیت خوبی را برای این منطقه ایجاد می‌کند.

خان محمدی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر در کشور هیچ‌گونه اعتراض و تجمعی در شمیرانات برگزار نشد تصریح کرد: وحدت، همگرایی و رعایت حقوق بیت‌المال همواره از اصول مهّم ما بوده است.

وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: 460 هکتار از اراضی ملی در منطقه به ارزش 9 هزار میلیارد ریال آزاد شده و در این راستا 2400 پرونده قضایی نیز ساماندهی شده که نشان از ظرفیت بالای منطقه در مبارزه با فساد دارد.

منبع: تسنیم

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها