پولهایی که سلبریتی‌ها از مردم برای زلزله‌زدگان گرفتند چه شد؟

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: کمکهایی که توسط هنرمندان و ورزشکاران شاخص از مردم جمع‌آوری شد به خوبی بین حادثه‌دیدگان توزیع نشد.

پولهایی که سلبریتی‌ها از مردم برای زلزله‌زدگان گرفتند چه شد؟

به گزارش خبر فوری به نقل از روزنامه جوان ؛ فرهاد تجری تصریح می‌کند: مدیریت نکردن توزیع کمک‌های مردمی بین زلزله‌زدگان و ابراز نارضایتی آنها، موجب تضعیف اعتماد مردم به سلبریتی‌ها خواهد شد و نبود نظارت و مدیریت در تقسیم این کمک‌ها از انتخاب هنرمندان به عنوان واسطه، مردم را دچار تردید می‌کند. این نماینده مجلس تأکید می‌کند: ماندن کمک‌های نقدی مردم در حساب سلبریتی‌ها هیچ‌توجیهی ندارد و نمی‌دانم که قرار است چه مشکلی را از مردم در آینده حل کند و به رغم اینکه مرجع دریافت و جذب کمک‌های مردمی باید هلال احمر و نهادهای حمایتی چون کمیته امداد امام خمینی(ره) باشد، به دلیل ورود سلبریتی‌ها این نهادها نتوانستند پاسخگویی درخور و مناسبی را ارائه دهند. از چهره‌های شاخص هنرمند، ورزشکار و افراد شناخته شده که در فضای مجازی شماره حساب بانکی برای دریافت کمک نقدی اعلام کرده بودند، این انتظار می‌رود که حداقل در حد یک یادداشت درباره سرنوشت کمکی که چند میلیارد تومان بود، روشنگری کنند. حداقل باید مشخص شود این حجم از پول و سودهای انباشته شده بانکی ناشی از رسوب پول در حساب‌ها، تا چه حد می‌تواند در راه بازسازی مناطق زلزله‌زده مفید باشد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • حسینعلی کاظمی
    0

    خواهشا کار اونها را بی ارزش نکنید اونها زحمتشنو کشیدن

  • من
    0

    نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی دقیقا شغلش چیه؟

  • ...
    0

    راست میگه باید حداقل بگن فلان جا خرجش کردیم ؛ اینطور براخودشون بهتره ....

  • ناشناس
    0

    چون به دست مردم رسیده خیلی ها از این ناراحتنند

  • بچه ساده
    0

    این همه پول تومملکت گم می شود یکی میاد یه یادداشت بده.مردم به اینها بیشتر اعتماددارند ومی دانند که به دست نیازمند می رسد.

  • احمد
    0

    این نشان دهنده این است که مردم به سلبریتی ها بیشتر اعتماد دارند تا.....

  • لیلارحمانی
    0

    اگرخیلی دلسوزهستن تواین کشورپولهای نابه حق مردم وبالاکشیدن وبردن وبگیرن مردم بهترین اعتمادوکردن بایددست اوناباشه تابه وقتش خرج می کنن نه شماها

  • بهرامی
    0

    خوب است همه سیلبریتی ها جهت شفاف سازی گزارش عملکرد هزینه به ما که به حساب آنها پول واریز کردیم بدهند و در ضمن مشخص کنند که خودشان چقدر کمک کرده‌اند.

  • بهمن
    0

    خیلی خوش خیال هستید برخی از این سیلبریتی ها شتر را با بارش قورت می دهند.

  • احمد ارمی
    0

    حالا یعنی خود دولت به درستی کمک کرد؟ حالا یعنی دولت درست مدیریت کرد؟ هر چی هم که باشه،سلبریتی ها،مثل آقایون ادعای مدیریت و مدیریت بحران ندارن. سوزش این بنده خدا هم از اونجایه که ملت خودشون به کمک خودشون رفتن و به نهاد های دولتی اعتمادی نکردن و دولت نتونست به این کمک ها مالیات ببنده.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها