عضو شورای شهر تهران:

سند مکتوبی در مورد طرح جدید ترافیک به شورا ارسال نشده است/ طرح نهایی هنوز مشخص نیست

عضو شورای شهر تهران گفت: هیچ طرحی در مورد محدوده طرح ترافیک به صورت مکتوب به اعضای شورای شهر ارائه نشده است.

سند مکتوبی در مورد طرح جدید ترافیک به شورا ارسال نشده است/ طرح نهایی هنوز مشخص نیست

به گزارش خبر فوری به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علیخانی با اشاره به اظهارات اخیر پلیس راهور مبنی بر اجرای طرح ترافیک پیشنهادی از سوی شهرداری تهران اظهار کرد: مصوبه این طرح ابتدا باید در شورای ترافیک تهران انجام شود و در نهایت به شورای شهر برسد که تاکنون چنین کاری انجام نشده است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه پلیس یکی از اعضای شورای ترافیک تهران است، تصریح کرد: در حال حاضر چند روایت از طرح جدید ترافیک شنیده ایم، اما هنوز مشخص نیست که طرح نهایی چیست.

وی با تأکید بر اینکه هیچ طرحی به صورت مکتوب به اطلاع هیچ یک از اعضای شورای شهر نرسیده و شهرداری فقط لایحه نرخ را داده‌ است، افزود: ابعاد طرح جدید روشن نیست و هر دفعه که مصاحبه می‌کنند یک چیزی می‌گویند و هنوز طرح به صورت مکتوب و مستند به شورا ارائه نشده است.

علیخانی با تاکید بر اینکه تصویب طرح جدید در چارچوب وظایف شورای ترافیک و نهایتا شورای شهر است، بیان کرد: شخصا با تصویب نرخ مخالفم، چون هنوز طرحی نیامده که برای آن نرخ تعیین کنیم و تعیین نرخ برای طرحی که وجود ندارد بی معنی است.

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه طرح جدید نیاز به انجام مطالعات دارد، بیان کرد: نتایج مطالعات باید در شورا مطرح شود و چنانچه شورا با آن موافق بود آن وقت می توان نرخ را نیز مصوب کرد.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها