مصدومیت 8 نفر در واژگونی پراید در قوچان

رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان از مصدومیت 8 نفر در حادثه واژگونی دو خودروی پراید در این شهرستان خبر داد.

مصدومیت 8 نفر در واژگونی پراید در قوچان

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس، سعید فکوری امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع دو حادثه تصادف در محورهای مواصلاتی این شهرستان طی 24 ساعت گذشته، اظهار داشت: نخستین حادثه در کیلومتر 30 محور قوچان به چناران در بامداد امروز رخ داد که طی آن 5 نفر مصدوم شدند.

وی بابیان اینکه در این واژگونی پراید عوامل امدادی پایگاه جاده‌ای شهید کلاهدوز بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، گفت: پس از انجام اقدامات درمانی اولیه دو نفر مصدوم توسط عوامل هلال‌احمر و 3 نفر دیگر توسط نیروهای مرکز فوریت‌های پزشکی 115 به بیمارستان موسی بن جعفر(ع) برای ادامه درمان انتقال پیدا کردند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان حادثه دوم واژگونی پراید را مربوط به عصر امروز دانست و تصریح کرد: این حادثه در کیلومتر 22 محور قوچان به فاروج رخ‌داده است که براثر آن سه سرنشین خودروی سواری مصدوم شدند.

فکوری با اشاره به اینکه در این حادثه عوامل پایگاه امداد و نجات بین‌شهری امام‌زاده سلطان ابراهیم(ع) به محل حادثه اعزام شدند، بیان کرد: یک نفر مصدوم توسط عوامل جمعیت هلال‌احمر قوچان و دو نفر توسط عوامل جمعیت هلال‌احمر فاروج پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان این شهرستان انتقال پیدا کردند.

منبع: فارس

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها