سردسته باند سارقان شب‌های بلوار سرافرازان مشهد دستگیر شد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: سردسته باند سارقان خودروهای سواری بلوار سرافرازان و پایداری مشهد دستگیر شد.

سردسته باند سارقان شب‌های بلوار سرافرازان مشهد دستگیر شد

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، سرهنگ محمد بوستانی اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره سرقت‌های شبانه از وسایل داخل خودروهای سواری در محدوده بلوار سرافرازان و پایدارای مشهد تحقیقات پلیسی آغاز شد.

وی افزود: سرکلانتری پنجم پلیس مشهد در این ماموریت ضربتی، طرح ویژه تشدید مبارزه با سرقت را در دستور کار خود قرار داد.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: تیم کنترل نامحسوس کلانتری نجفی در این عملیات سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید 111 که یک دختر و سه پسر جوان بودند را به عنوان مظنون زیر نظر قرار دادند.

سرهنگ بوستانی گفت: در حالی که ماموران کلانتری نجفی خودروی پراید سواری 111 را سایه به سایه تعقیب می‌کرد این خودرو در داخل خیابانی فرعی توقف کرد و یکی از سارقان پیاده شده و با ترفندی تیز دستانه ضمن تخریب خودروی سواری پارک شده در کنار خیابان قصد سرقت داشت که خود را در کمین ماموران انتظامی دید.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: در این لحظه متهم به سمت خودروی پراید فرار کرد اما نتوانست سوار این خودرو بشود و همدستانش با سرعت زیاد از محل متواری شدند.ماموران انتظامی سردسته باند و عامل اصلی سرقت‌ها را دستگیر کرد.این جوان 24 ساله که به مواد مخدر اعتیاد دارد در تحقیقات اولیه دختر جوان و دو همدست دیگر خود که تبعه خارجی بودند را معرفی کرد.

سرهنگ بوستانی اظهار داشت: ماموران کلانتری نجفی، پاتوق اعضای این باند که نقشه سرقت‌ها در آن طراحی می‌شد را در منطقه معروف به خین عرب ‌با هماهنگی مقام قضایی به طور ضربتی پاکسازی کردند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران کلانتری نجفی در این عملیات صاحبخانه مذکور که معتاد 55 ساله است و اعتیاد شدید به مواد مخدر دارد و محل را به پاتوق معتادان ولگرد و سارقان تبدیل کرده بود دستگیر شد. جست‌وجوهای پلیسی برای دستگیری دیگر اعضای باند و کشف سرقت های انجام شده توسط آنها ادامه دارد.

منبع: تسنیم

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها