تمام مراکز عرضه قلیان در اردستان تعطیل شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: عرضه و مصرف قلیان در اماکن عمومی و سفره خانه‌ها در اردستان ممنوع است.

تمام مراکز عرضه قلیان در اردستان تعطیل شد

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، مهیار حاجی مالیان اظهار داشت: در حال حاضر تمام سفره خانه‌های عرضه قلیان در شهرستان با همکاری دادستان و پلیس اماکن تعطیل شده است.

وی افزود: قلیان به عنوان قاتل خاموش در این سال‌ها در بین جوانان به یک تفریح تبدیل شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون 20 واحد عرضه قلیان با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و پلیس اماکن و با دستور قضایی پلمب و یا بسته شده است، تصریح کرد: بر اساس قانون اماکن عمومی از جمله چایخانه‌ها اجازه عرضه دخانیات را ندارند و عرضه مواد دخانی از جمله قلیان در این اماکن نیز ممنوع است.

وی با بیان اینکه واحدهای صنفی چایخانه‌دار، قهوه‌خان‌ها و رستوران‌ها فقط اجازه ارائه سرویس‌های مربوطه را دارند و هیچ گونه مجوز ارائه قلیان به آنها داده نشده است، بیان کرد: چنانچه واحد صنفی اقدام به ارائه قلیان کند برابر قانون برخورد و از ادامه فعالیت آن جلوگیری می‌شود.

حاجی مالیان با بیان اینکه بازرسان این واحد از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 160 ماموریت بازرسی انجام داده‌اند، افزود: هیچ موردی مبنی بر فعالیت چایخانه‌های بدون جواز وجود ندارد.

وی افزود: چنانچه موردی این چنینی وجود داشته باشد، نیروی انتظامی، بازرسان و مراجع قانونی با این مسئله برخورد خواهند کرد و مردم می‌توانند در صورت وجود این مراکز، مراتب را گزارش دهند .

منبع: تسنیم

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها