احمد خورشیدی: اصلاح طلبان بزودی حساب خود را از روحانی جدا می کنند/ در انتخابات بعدی پدیده ای غیر اصولگرا و اصلاح طلب داریم

احمد خورشیدی از دلایل پیروزی روحانی در انتخابات و گزینه های اصولگرایان و اصلاح طلبان می گوید و معتقد است که اصلاح طلبان باید حسابشان را از روحانی جدا کنند.

احمد خورشیدی: اصلاح طلبان بزودی حساب خود را از روحانی جدا می کنند/ در انتخابات بعدی پدیده ای غیر اصولگرا و اصلاح طلب داریم

به گزارش خبر فوری ، احمد خورشیدی در خصوص علت پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: علت پیروزی آقای روحانی در این دو دوره اصلاح طلب بودن ایشان نیست بلکه به خاطر این است که توانسته با تبلیغات پر حجم، خود را نماینده دغدغه روز مردم، یعنی امنیت و آزادی های اجتماعی القاء بکند نه اینکه بوده است تاکید می کنم القاء کرده است.

پدر داماد احمدی نژاد درخصوص گزینه های انتخابات 1400 اصولگرایان تاکید کرد: در انتخابات 1400 به نظر می‌رسد رئیسی و علی لاریجانی دو رقیب اصلی به شمار روند مشروط بر اینکه احمدی نژاد و نماینده اصلی اصلاحات در میدان نباشد و در این صورت بازهم اصولگرایان به اصطلاح معتدل به نمایندگی علی لاریجانی به همراه اعتدالیون و به نمایندگی آقای روحانی و اصلاح طلبان به نمایندگی آقای خاتمی از یک سو به مصاف با آقای رئیسی خواهند رفت که اگر با فرمان امسال پیش برود نخواهد توانست ظرفیت نخبگان و توده‌های اصولگرا را به همراه داشته باشد و این تحلیل که گفتم راجع به حوزه نخبگی است اما قلمرو مردمی را نمی توان خیلی همراه با آقای لاریجانی قلمداد کرد و شاید در شرایط دیگری یک پدیده که نه اصولگرا و نه اصلاح طلب دیده بشود از راه وارد شده و کار را تمام کند.

احمد خورشیدی در پاسخ به این سئوال که اصلاح طلبان در حال حاضر اصطلاحا تمامی تخم مرغ های خود را در سبد آقای روحانی گذاشته اند ،آیا این به ضرر آنها نیست؟ گفت: تحلیل من این است که اصلاح طلبان هیچ راهی جز این ندارند که حساب خود را از روحانی جدا کنند و می بینیم که هم اکنون شروع کرده اند یعنی آنها در حین اینکه همراه دولت نشان داده می شوند اما اپوزیسیون آن نیز هستند که فعلا در حال نوزادی است و احتمالا بعد از انتخابات مجلس یازدهم این فکر و ذهنیت به صورت شفاف رونمایی خواهد شد و حرکت آتی اپوزیسیونی اصلاح طلبان هرگز به معنای بنیادی و ایدئولوژیک نبوده و تاکتیکی است به این معنی که برای افزایش سهم خود در دولت بعدی حتما با لاریجانی و روحانی همراه خواهند شد.

این تحلیل گر مسائل سیاسی با اشاره به وضعیت فعلی دو جناح تصریح کرد : احتمال این هست که در این شرایط، پدیده ای که نه اصولگرا و نه اصلاح طلب باشد وارد عرصه انتخابات بعدی شده و برنده انتخابات ریاست جمهوری شود.

15

حجم ویدیو: 24.64M | مدت زمان ویدیو: 00:13:29 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    بی زحمت در مورد کم کردن پهنای باند اختصاصی تلگرام هم پیگیری کنید. معلومه مشکل داخلیه چون با فیلتر شکن مشکل نداره اما بدون اون عمس فیلم تا لود بشه کفر ادم درمیاد. همین بلا رو یه زمانی سر وایبر هم اوردن اون زمان بدون فیلترینگ مردم خسته شدن کوچ کردن تلگرام. این یه روشه که بدون ایجاد جو فیلترینگ به هدفشون که کم کردن مخاطب تلگرامه برسن. اینا مار خوردن افعی شدن دیگه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها