چه کسانی برنامه‌های تلویزیون در لحظه افطار را اجرا می‌کنند؟ + فیلم و تصاویر

امسال هم شبکه‌های سیما ویژه برنامه‌هایی را برای پخش در ساعات نزدیک به افطار تدارک دیده‌اند.

چه کسانی برنامه‌های تلویزیون در لحظه افطار را اجرا می‌کنند؟ + فیلم و تصاویر

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، شبکه‌های سیما ویژه برنامه‌هایی را در قالب‌های متفاوت و برای رده‌های سنی مختلف تهیه و تولید کرده اند که در این ایام به روی آنتن خواهند رفت. در ادامه این گزارش با برخی برنامه‌های شبکه‌های مختلف که بیشتر در زمان افطار روی آنتن می‌روند، آشنا شوید:

شبکه یک/ برنامه «دعوت»

برنامه «دعوت» به تهیه‌کنندگی مجتبی کشاورز، همانند سال‌های گذشته ویژه‌برنامه افطار شبکه یک سیماست که با آغاز ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ و با حضور حجت‌الاسلام محمد برمایی به عنوان کارشناس خانواده و مجری روی آنتن می‌رود.

محیا اسناوندی سردبیر، محمد بخشایش سرپرست گروه سوژه‌یابی و محمد آقایی‌فرد مدیر هنری «دعوت» هستند که با نگاهی ویژه و گسترده به محوریت برنامه امسال خواهند پرداخت.

«دعوت» که سال گذشته با اعلام مرکز تحقیقات رسانه ملی پربیننده‌ترین برنامه افطار ماه رمضان تلویزیون شد، با سرفصل‌هایی متنوع و با محوریت حفظ و تحکیم بنیان خانواده پخش شد و امسال با حفظ رسالت ذاتی خود یعنی پرداختن به مبحث مهم خانواده و با رویکرد اصلی نگاه ویژه به خاندان و بزرگ خاندان ایرانی، هر روز حوالی ساعت ۱۹:۱۵ روانه آنتن شبکه یک سیما خواهد شد.

تلویزیون برای لحظه‌های افطار رمضان ۱۴۰۰ چه برنامه‌هایی دارد؟

شبکه دو/ برنامه «آدم‌های خوب شهر»

«آدم‌های خوب شهر»، ویژه‌برنامه افطار شبکه دو برای چهارمین سال متوالی است که تلاش می‌کند با روایت‌هایی متفاوت از زندگی افراد به ایجاد و گسترش حالِ خوب در جامعه بپردازد. این برنامه به شرح حال افرادی می‌پردازد که نگاهی متفاوت به زندگی داشته و کوشیده‌اند در مسیر زندگی دیگران نقشی مثبت و موثر ایفا کنند.

در فصل جدید علاوه بر میزبانی و گفتگو با این افراد گزارش‌هایی مستند از تاثیرگذاری این خیرین که از مسیر آموزش، اشتغالزایی، شرکت در امور خیر و ... می‌گذرد، پخش خواهد شد. همچنین میان‌برنامه‌هایی از مشاغل مختلف در لحظه افطار، پرداختن به انسان‌های خوبی که در حال حاضر در قید حیات نیستند به همراه روایت قصه آن‌ها، معرفی آدم‌های خوب شهر از منظر بینندگان، دعا و مناجات و ... از دیگر بخش‌های این برنامه است.

ورزشکاران موفق، زنان بدسرپرست و بی‌سرپرستی که جزو کارآفرینان برتر هستند، نخبگان علمی با سرگذشت‌هایی خاص، کادر درمان و ... از جمله مهمانان این برنامه هستند.

این برنامه کاریست از گروه خانواده با همراهی کمیته امداد امام خمینی (ره) و پویش ایران همدل به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی و اجرای سید کاظم احمدزاده که در ایام ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۹:۲۰ روانه آنتن می‌شود.

تلویزیون برای لحظه‌های افطار رمضان ۱۴۰۰ چه برنامه‌هایی دارد؟

شبکه سه «مثل ماه»

«مثل ماه» عنوان ویژه برنامه شبکه سه سیما برای لحظات معنوی افطار است. این برنامه حوالی ساعت ۱۹ ویژه افطار به تهیه‌کنندگی هادی آشتیانی و اجرای رسالت بوذری روی آنتن می‌رود. تیتراژ ابتدایی برنامه «مثل ماه» را گرشا رضایی می‌خواند و محسن چاوشی خواننده تیتراژ پایانی آن است. این برنامه هرروز همزمان با افطار روی آنتن می‌رود و به دلیل پخش فوتبال در روز چهارشنبه (اول رمضان) از پنجشنبه پخش آن آغاز خواهد شد.

تلویزیون برای لحظه‌های افطار رمضان ۱۴۰۰ چه برنامه‌هایی دارد؟

بیشتر بخوانید: چرا برنامه جدید محمدرضا گلزار بیننده ندارد؟

بیشتر بخوانید: مهران غفوریان زیر تیغ جراحی می‌رود

شبکه چهار/ برنامه «زندگی پس از زندگی»

شبکه چهار سیما برای لحظات عرفانی افطار، ویژه برنامه تلویزیونی «زندگی پس از زندگی» را هر روز ساعت ۱۸ روی آنتن می‌برد. «زندگی پس از زندگی» روایت افرادی است که در تجربه‌ مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

این برنامه در ۳۳ قسمت ۹۰ دقیقه‌ای به تهیه کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید می‌شود. «زندگی پس از زندگی» در ایام ماه مبارک از شنبه تا جمعه ساعت ۱۸ پخش و ساعت ۱ بامداد و ۱۱:۳۰ ظهر روز بعد بازپخش می‌شود.

تلویزیون برای لحظه‌های افطار رمضان ۱۴۰۰ چه برنامه‌هایی دارد؟

شبکه پنج / برنامه «شهر زیبا»

برنامه «شهر زیبا» به تهیه‌کنندگی سید مصطفی فاطمی، ویژه‌برنامه افطار شبکه پنج سیماست که با آغاز ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ و با اجرای مصطفی امامی روی آنتن می‌رود.

این برنامه با حضور مهمانان مختلف به موضوعات متنوعی می پردازد و حوالی ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه پنج پخش خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    مستضعفان ومومن آن آقازادهاهم خوشگزران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها