آخرین وضعیت موجودی کالاهای اساسی خوزستان در آستانه ماه رمضان

نایب رئیس اتاق اصناف اهواز از وضعیت مناسب موجودی کالاهای اساسی در آستانه آغاز ماه رمضان خبر داد.

آخرین وضعیت موجودی کالاهای اساسی خوزستان در آستانه ماه رمضان

غلامعلی گلزار در خصوص آخرین وضعیت موجودی کالاهای اساسی در آستانه آغاز ماه رمضان، اظهار کرد: کمبودی در خصوص کالاهای اساسی در آستانه ماه رمضان وجود ندارد و موجودی کالاها مناسب است؛ تنها تعدادی از اقلام خوراکی دچار افزایش قیمت شده‌اند.

وی با اشاره به اقلام گران‌شده، گفت: منشاء این گرانی‌ها خارج از استان خوزستان است؛ حبوبات نسبت به سال گذشته ١٠ تا ١۵ درصد افزایش قیمت داشته است، برنج تولیدشده در استان خوزستان نیز از سال گذشته تاکنون ١٠ درصد افزایش قیمت داشته است اما به وفور در بازار یافت می‌شود.

نایب رئیس اتاق اصناف اهواز با اشاره به تخصیص ٧ هزار تن روغن خام به کارخانه تولید روغن دزفول، افزود: به محض فراوری و تبدیل روغن خام به روغن مورد مصرف خانوار، روغن به بازار تزریق خواهد شد تا کمبودی در این زمینه در آستانه ماه رمضان وجود نداشته باشد.

گلزار در خصوص قیمت روغن و لبنیات نیز گفت: نسبت به سال گذشته، روغن و لبنیات هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته‌اند.

وی درباره وضعیت شکر در بازار نیز افزود: قیمت هر کیلوگرم شکر ٨ هزار و ٧٠٠ تومان است و در تمامی فروشگاه‌های اهواز به وفور یافت می‌شود.

نایب رئیس اتاق اصناف اهواز درباره سهمیه شکر و برنج تخصیص‌یافته به خوزستان گفت: برای ایام ماه رمضان، یک هزار و ۵٠٠ تن شکر و یک هزار و ۵٠٠ تن برنج برای استان خوزستان در نظر گرفته شده است که در اختیار سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان قرار خواهد گرفت.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها