الکسی ناوالنی در زندان به تغذیه اجباری تهدید شد

منتقد برجسته کرملین که در حال حاضر در زندان به سر می‌برد توسط نگهبانان زندان تهدید به تغذیه اجباری شده است.

الکسی ناوالنی در زندان به تغذیه اجباری تهدید شد

به گزارش خبرگزاری فرانسه، مشاوران الکسی ناوالنی، منتقد برجسته کرملین اعلام کردند که مقامات زندان ناوالنی را به تغذیه اجباری تهدید می‌کنند.

این منتقد برجسته ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در پایان ماه مارس را آغاز کرد و از آن زمان تا کنون چندین کیلو وزن کم کرده است. ناوالنی تاکید کرده که مقامات زندان به وی اجازه ملاقات با پزشک شخصی‌اش را برای معالجه کمردرد حادش نمی‌دهند.

به گفته تیم وکلا و مشاوران ناوالنی، این منتقد در حال حاضر ۷۷ کیلو وزن دارد و از زمانی که در فوریه سال جاری میلادی وارد زندان شده ۱۵ کیلو وزن کم کرده است.

مشاورین ناوالنی در توییتی نوشتند: مدیریت زندان با مشاهده جدیت این اعتصاب غذا هر روز تهدید می‌کند که تغذیه اجباری ناوالنی را آغاز می کند.

آنها همچنین گفتند: ناوالنی که هفته گذشته طبق گزارشات تب و سرفه داشته، از درمانگاه به زندان منتقل شده است. با این حال مقامات زندان همچنان اجازه نمی‌دهند پزشکی از بیرون از زندان ناوالنی را معاینه کند.

متحدان ناوالنی از توییتر برای به روز رسانی اطلاعاتی که از طریق وکلای وی که مرتبا با این منتقد برجسته دیدار می‌کنند، استفاده می‌کنند. وکلا و تیم ناوالنی از رسانه‌های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن اخبار مربوط به وضعیت وی در زندان استفاده می‌کنند.

مقامات روسیه تاکید دارند که آنها به ناوالنی درمان مناسب را ارائه داده‌اند اما وی از دریافت درمان امتناع کرده است. آنها تاکید دارند که ناوالنی می خواهد توسط پزشک معتمد خودش از خارج از زندان معالجه شود؛ درخواستی که مقامات زندان آن را رد کرده‌اند. کرملین تاکید کرده که هیچگونه درمان ویژه‌ای در زندان به ناوالنی ارائه نمی‌کند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رضا
    0

    مرگ بر روسيه و چين ،بميرن رهبران حرومزاده شون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها