استاندار اردبیل:

۲۵۰ واحد صنعتی در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار اردبیل گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۵۰ واحد صنعتی با تخصیص اعتبار و تسهیلات برای تکمیل زیرساخت‌ها در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

۲۵۰ واحد صنعتی در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

اکبر بهنام‌جو عصر دوشنبه در جلسه بررسی برنامه‌ها و شاخص‌های بخش صنعت و معدن استان از بهره‌برداری بیش از ۲۰۰ واحد صنعتی در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته از ۲۲۲ واحد در بخش صنعت و معدن اردبیل بهره‌برداری شد که این تعداد برای سال جاری به ۲۵۰ واحد صنعتی خواهد رسید که برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیشتر با هدف تمرکز بر تأمین اعتبارات کافی و تخصیص تسهیلات برای تکمیل زیرساخت‌های صنعتی این واحدهاست.

وی با اشاره به رفع موانع و تسهیل شرایط واحدهای صنعتی و تولیدی برای احیا و بازگشت به چرخه تولید گفت: در سال ۱۳۹۹ بیش از ۵۰ واحد غیر فعال و نیمه‌فعال در استان اردبیل با بررسی مشکلات‌شان در جلسات رفع موانع تولید فعال شده و به چرخه تولید استان بازگشتند.

استاندار اردبیل همچنین از شناسایی ۷۴ واحد تولیدی غیرفعال دیگر نیز خبر داد و یادآور شد: اقدامات لازم با همکاری سازمان برنامه و بودجه، صنعت و معدن و اداره کل کار استان اردبیل برای فعال سازی این واحدها انجام شده است.

بهنام‌جو به ظرفیت معدنی استان اردبیل اشاره و تصریح کرد: در خصوص پهنه‌های معدنی نیز مطالعات و اکتشافاتی از سال گذشته آغاز شده که با پیگیری‌های لازم این واحدها نیز امسال به بهره برداری می‌رسد.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها