مشاهده یک حیوان عجیب در خیابان/ ویدئو

رویت یک جانور عجیب و غریب در خیابان واکنش‌ تعجب‌آمیز زیادی را در بین مردم و فضای مجازی در پی داشت.

مشاهده یک حیوان عجیب در خیابان/ ویدئو

روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و آموزشی گرفته تا ویدئو‌های ورزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند، مانند ویدئویی که یک موجود عجیب الخلقه سه چشم را در حال پرسه زدن در خیابان نشان می‌دهد.

در این ویدئو یک موجود عجیب الخلقه به نظر جهش یافته سیاه رنگ که سه نقطه سفید رنگ روی صورتش دارد دیده می‌شود. برخی از کاربران این سه نقطه سفید رنگ را چشم این حیوان دانستند. این ویدئو پس از انتشار در تیک تاک مورد توجه کاربران قرار گرفت. کاربری با نام ایرویو با انتشار این ویدئو در تیک تاک نوشت: «این دیگه چه موجودیه؟»

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از چند میلیون بیننده داشته و هزاران کامنت دریافت کرده است. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این یک سنجاب است.» کاربر دیگر نوشت: «در نگاه اول شبیه به موش به نظر می‌رسد و حتی گربه.»

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که انتشار چنین ویدئو‌هایی خبرساز می‌شود. چندی پیش نیز انتشار ویدئویی از یک مرد استرالیایی که جانوری عجیب شبیه به کرم را در مقابل محل اقامت خود پیدا کرده بود خبرساز شده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

46

حجم ویدیو: 2.20M | مدت زمان ویدیو: 00:00:41 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها