۳ معدن شن و ماسه متخلف در شهرستان مهریز پلمب شد

سه معدن متخلف شهرستان مهریز که اقدام به ایجاد التهاب در بازار و گران فروشی شن و ماسه کرده بودند پلمب شد.

۳ معدن شن و ماسه متخلف در شهرستان مهریز پلمب شد

در طول چند هفته گذشته خبرهایی از اعتصاب برخی معادن شن و ماسه در شهرستان مهریز به گوش می‌رسید و گلایه این معادن از عدم افزایش تولیدات خود بود.

موضوعی که هر دفعه به بهانه‌های مختلف ادامه پیدا می‌کرد و حتی برخی از این معادن به صورت کاملا سرخود قیمت ماسه را از هر تن 36 هزار تومان به 54 هزار تومان افزایش دادند.

این وضعیت سبب ایجاد مشکلات بسیار زیادی برای معماران شده بود و کمبود ماسه و در کنار آن افزایش قیمت سبب ایجاد ناراحتی‌های متعددی در جامعه شده بود.

ساخت و سازهای نقاط مختلف مهریز هم به همین دلیل به مشکل برخورد کردند و شهروندان هم از تاخیر به وجود آمده در کار به شدت گلایه‌مند شدند.

در این زمینه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهریز از پلمب و توقف فعالیت 3 واحد از معادن متخلف شن و ماسه در این شهرستان خبر داد.

علی زارع اظهار داشت: این معادن اقدام به گران‌فروشی و التهاب در بازار مصالح ساختمانی و شن و ماسه می‌کردند که با دستور دادستانی فعالیت آنها متوقف شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهریز افزود: نامبردگان ضمن اخذ توضیح متعهد و ملتزم به اجرای قانون و رعایت نرخ مصوب در بازار شدند و موقتاً از معادن مذکور رفع توقیف شد.

با وجودی که این روزها مردم به شدت با مشکلات اقتصادی روبه‌رو هستند، برخی از فعالان و تولیدکنندگان مصالح ساختمانی هم بدون هیچ مجوزی و با سوءاستفاده از شرایط اقدام به گران‌فروشی و ایجاد التهاب در بازار می‌کنند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناظمی
    0

    برید گم شید همه تون خائن و دزد و کثیف هستین آشغالا

  • فاطمه از کرج
    0

    رای بی رای.... همه شون دزدن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها