کشف مرغ غیرمجاز به ارزش یک میلیارد ریال در بازرسی از کامیون

فرمانده قرارگاه عملیاتی انتظامی عمار از توقیف خودروی حامل یک هزار قطعه مرغ غیرمجاز و فاقد مجوز بهداشتی به ارزش یک میلیار ریال در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد.

کشف مرغ غیرمجاز به ارزش یک میلیارد ریال در بازرسی از کامیون

سرهنگ حمید نوری در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۲ عمار استان در حین گشت زنی و کنترل در محور"ایرانشهر- بمپور" به یک دستگاه کامیون حامل مرغ زنده مشکوک و خودرو را متوقف نمودند.

وی با بیان اینکه در بازرسی ماموران از کامیون مذکور یک هزار قطعه مرغ زنده به وزن ۲ تن و ۵۰۰ کیلو گرم فاقد مجوز قانونی و دامپزشکی کشف شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی انتظامی عمار افزود: ارزش این محموله بر اساس نظر کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده که در این رابطه خودرو توقیف و فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ نوری خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است و بر اساس وظایف ذاتی رزمندگان یگان‌های تکاوری با پدیده قاچاق برخورد قانونی خواهند نمود.

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    ثروت ازراه حرامخوری وقاچاق وفروش مواده

  • جلال مقامی
    0

    خود مامورین جان برکف دزدن واگر نه روزی هزار تا کامیون مرغ تو جاده تردد میکنن هیشکه نمیگه اقا مردم پول ندارن که شما مرغ رو ۴۰ هزار نقد میکنی بعد کوفت میکنی تو شکم زن و بچت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها