بهترین داروها برای درمان گلو درد و سرما خوردگی

درمان گلو درد و سرما خوردگی از جمله اقداماتی است که بسیاری از افراد بدون مراجعه به پزشک، توسط داروهای گیاهی و یا طب سنتی برای بهبود و سلامت خود انجام می‌دهند.

بهترین داروها برای درمان گلو درد و سرما خوردگی

از روش‌هایی که جهت درمان گلو درد و سرماخوردگی بدون تجویز پزشک بکار گرفته می‌شود شامل مواردی همچون مصرف انواعی از داروهای مجاز ضد التهاب، قرقره کردن آب نمک به صورت مستمر و منظم، مصرف قرص‌های مکیدنی مجاز و اسپری‌ها، مصرف شربت‌های سرفه که بدون تجویز پزشک در داروخانه‌ها به فروش می‌رسد. آشامیدن مایعات گرم، خوردن سوپ‌های داغ و مقوی، خوردن برخی سبزیجات مانند شلغم، مصرف برخی آنتی بیوتیک‌های مجاز، شستشوی مداوم بینی، استفاده از دستگاه بخور، مصرف عسل و یا مخلوط عسل، آبلیمو و آب جوش و در نهایت استراحت کافی می‌باشد.

بهترین روش درمان گلو درد و سرماخوردگی استفاده از برخی قرص‌ها و کمپسول‌های مجازی است که توسط داروخانه‌های معتبر به فروش می‌رسد. مصرف این داروها در کنار استراحت کافی و رعایت برخی نکات به بیمار کمک می‌کند که در طی چند روز به بهبودی کامل دست پیدا کند. البته باید این نکته را هم متذکر شویم که مصرف خودسرانه این داروها برای برخی افراد که به حساست دارویی دچارند یا افرادی که دارای برخی بیماری‌های خاص هستند و نیز برای زنان باردار مناسب نبوده و حتما باید طبق تجویز پزشک این داروها را مصرف نمایند. اما به طور کل برای سایر افراد استفاده از این داروها بدون تجویز پزشک مانعی نداشته و فقط کافیست به دستورالعمل‌های نوشته شده در بروشور این داروها توجه کنند و مقدار دارو را بر طبق زمان مندرج مصرف نمایند.

داروخانه آنلاین از جمله داروخانه‌های معتبر کشور است که به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت اینترنتی تمامی داروهای مورد نیازتان را در کمترین زمان تهیه کنید و آن‌ها را در منزل یا محیط کار خود دریافت نمایید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین، انواعی از داروها را جهت درمان گلو درد و سرما خوردگی، دردهای مفاصل و استخوان، کم خونی و... همچنین انواعی از مکمل‌ها نظیر مکمل لاغری و کاهش وزن ، مکمل‌های بدنسازی، مکمل‌های دوران بارداری و.. و محصولات آرایشی و بهداشتی دیگر را از در ویترین فروشگاهی این داروخانه مشاهده کنید و با توجه به برند قیمت و کیفیت محصولات، دارو یا کالای مورد نیاز خود را خریداری نمایید. در ادامه به معرفی برخی از داروهایی که جهت درمان گلو درد و سرماخوردگی مفید هستند و در داروخانه آنلاین نیز عرضه می‌شود می‌پردازیم تا پایان مطالب همراه ما باشید.

ایموپرت

مصرف ایموپرت یکی از روش‌های درمان گلو درد و سرما خوردگی است که پایه‌ای گیاهی داشته و علاوه بر درمان سرماخوردگی و گلو درد در درمان عفونت‌های ویروسی لوزه نیز نقشی بسیار مهم ایفا می‌کند. این دارو مدافعی قوی برای کمک به سیستم ایمنی بدن بوده زیرا از مواد موثر گیاهی تشکیل شده است. اگر سیستم ایمنی بیماران ضعیف شود بدن به راحتی در معرض آلودگی میکروبی و ویروسی قرار می‌گیرد و در نتیجه فرد به راحتی مبتلا به سرما خوردگی و عفونت های تنفسی می‌شود.

سرما خوردگی غالبا با علائم سرفه، گلو درد شروع می‌شود و در نهایت بیمار دچار تب و لرز و آب ریزش بینی و.. می‌گردد. عامل اصلی سرماخوردگی ویروسی به نام راینو ویروس می‌باشد. البته زمانی که سرما خوردگی با عفونت‌های باکتریایی توام شود علائم شدیدتر و دوره بیماری طولانی‌تری خواهد شد. یکی از موثرترین راه درمان گلو درد و سرما خوردگی مصرف داروی ایموپرت است که می‌توانید آن را همانند دیگر داروها و مکمل‌ها نظیر داروی تسکین بیماری‌های مفاصل و استخوان یا مکمل لاغری و کاهش وزن و.. بدون تجویز پزشک مصرف کنید. این دارو شامل هفت گیاه بسیار تاثیرگذار در روند بهبودی سرماخوردگی است.

داروی ایموپرت حاوی نشاسته، دکسترین، لاکتوز مونو هیدرات ترکیبات رنگ دهنده، پودر برگ گردو، پودر گیاه بومادران، پودر گیاه دم اسب، پودر گیاه قاصدک، پودر گل های بابونه، پودر پوست درخت بلوط و پودر ریشه گیاه ختمی می‌باشد. البته مصرف این دارو برای کسانی که به برخی از گیاهان همچون ختمی حساسیت دارند توصیه نمی‌شود. از ویژگی‌های منحصر به فرد این دارو جهت درمان گلو درد و سرما خوردگی، کاهش قابل توجه شدت بیماری و عفونت‌های حاصل از آن است و همچنین بر روی سیستم ایمنی بدن تاثیر به سزایی گذاشته و باعث قوی‌تر شدن آن می‌گردد.

شربت پلارژین کیدز

یکی دیگر از روش‌های موثر درمان گلو درد و سرماخوردگی مصرف شربت پلارژین کیدز می‌باشد که پایه‌ای کاملا گیاهی بوده و جهت درمان کلیه عفونت‌های دستگاه تنفسی از جمله سرما خوردگی و برونشیت مفید است. این شربت مناسب کودکان یک تا دوازده سال می‌باشد و به بهبودی و تسریع درمان بیماری کودکانتان بسیار کمک خواهد کرد. این شربت با عملکردی سه گانه با عفونت‌های تنفسی و سرما خوردگی مبارزه می‌کند. تاثیر این دارو در مقابله با ویروس سرما خوردگی و بالا بردن قدرت دفاعی بدن و همچنین، عملکرد این دارو در مقابله با باکتری‌ها و جلوگیری از رشد آن‌ها و رقیق شدن مخاط غلیظ شده سیستم تنفسی از جمله عملکردهای مثبتی است که این دارو بر درمان گلو درد و سرماخوردگی دارد.

در واقع سه نوع خاصیت در این شربت وجود دارد که شامل خاصیت موکولیتیک، خاصیت ضد باکتریایی و خاصیت ضد ویروسی می‌باشد. از ویژگی‌های منحصر به مفرد این دارو در درمان گلو درد و سرما خوردگی، می‌توان به درمان سرفه، گلو درد، آبریزش بینی، گرفتگی بینی و سرماخوردگی اشاره کرد همچنین منجر به تقویت سیستم دفاعی بدن در مقابل ویروس‌ها و باکتری‌ها شده و به راحتی شدت علائم سرما خوردگی را کاهش می‌دهد در ترکیبات این دارو از الکل، رنگ دهنده، گلوتن و قند استفاده نشده است و ایجاد خواب آلودگی نمی‌نماید. این دارو حاوی عصاره خشک ریشه گیاه پلارگونیوم است که یکی از موثرترین ترکیبات جهت درمان گلودرد و سرما خوردگی است. عسل نیز از جمله مواردی است که در ترکیبات شربت پلارژین کیدز وجود دارد که تاثیر به سزایی در روند درمان و بهبودی سرما خوردگی دارد.

در سبد فروش داروخانه آنلاین ، شما می‌توانید انواع مختلفی از این نوع شربت‌ها و داروها را جهت درمان گلو درد و سرما خوردگی یا درمان بیماری‌های مفاصل و استخوان و... مشاهده کنید و از انواع مکمل‌ها نظیر مکمل لاغری و کاهش وزن یا مکمل دروان بارداری و... بازدید نمایید و در صورت نیاز کالای مورد نیاز خود را سفارش داده و آن را به روشی بسیار آسان خریداری کنید. همچنین برای کسب اطلاعات و راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید از مشاوره متخصصین این داروخانه نیز بهرمند شوید.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها