مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس:

گرانفروشان مرغ در فارس ۲۶ میلیارد ریال جریمه شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس اعلام کرد: به ۱۷۰ پرونده گرانفروشی مرغ طی دو ماه گذشته در این استان رسیدگی شد و گرانفروشان ۲۶ میلیارد ریال جریمه شدند.

گرانفروشان مرغ در فارس ۲۶ میلیارد ریال جریمه شدند

غلامرضا سالاری گفت: پرونده های گرانفروشی و یا احتکار مرغ گرم بدون هیچگونه اغماضی در شعب تعزیرات حکومتی استان فارس رسیدگی می شود و متخلفین اعمال قانون می‌شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس که سخنانش در سایت این اداره کل منتشر شد، افزود: وظیفه سازمان تعزیرات حکومتی رسیدگی به پرونده ها در حوزه صلاحیت های قانونی است و این سازمان در مقطع فعلی و برای حمایت از مصرف کنندگان و به خصوص اقشار ضعیف جامعه اقدام به برگزاری گشت های مشترک نظارتی کرده و وضعیت تولید و عرضه مرغ گرم در استان به صورت مستمر با گشت های مشترک رصد می شود.

سالاری گفت: مقرر شده به منظور پایش وضعیت تولید و کشتار روزانه مرغ گرم ، رییس شعبه تعزیرات به همراه بازرسان در کشتارگاه ها مستقر شوند که با اقدامات صورت گرفته و افزایش حجم تولید و تشدید نظارت ها در حوزه عرضه، شاهد کاهش نسبی میزان تخلفات بوده ایم.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به اینکه اجرای این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت گفت: بر اساس تصمیم قرارگاه ساماندهی مرغ کشور، قیمت مصوب مرغ گرم برای مصرف‌کننده کیلویی ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شده و فروش بالاتر از این قیمت به هر بهانه ای تخلف است و متخلفین تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

سالاری اضافه کرد : شهروندان می توانند موارد گرانفروشی ، احتکار و یا عدم عرضه مرغ گرم را به شماره ۱۲۴ سازمان صمت گزارش دهند تا گشت های نظارتی رسیدگی کنند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها