۳۰ هزار لیتر محموله سوخت قاچاق در مازندران توقیف شد

جانشین فرماندهی انتظامی استان مازندران از توقیف کامیون حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

۳۰ هزار لیتر محموله سوخت قاچاق در مازندران توقیف شد

سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی اظهار داشت: در راستای مبارزه با جرائم اقتصادی و کالای قاچاق و در پی کسب خبری مبنی بر حمل و جابجایی قاچاق سوخت با کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی قضایی و بررسی همه جانبه موضوع، کامیون حامل سوخت را حین تردد در محور ساری به کیاسر توقیف و در بازرسی از آن 30 هزار لیتر سوخت از نوع نفت سفید خارج از شبکه توزیع را کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش سوخت قاچاق کشف شده را یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در این اقدام یک قاچاقچی سوخت را دستگیر و یک خودروی کامیون را توقیف کردند.

حسینی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی سوخت کشف شده را طی پرونده ای به شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی شهرستان ساری تحویل دادند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: شهروندان در راستای همکاری با ماموران انتظامی و برقراری امنیت مطلوب و اطلاعات خود در خصوص وقوع جرایم را به پلیس 110 اطلاع دهند.

منبع: تسنیم

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها