فرهادیان: استعفایی از ساعی به دستم نرسیده/ عسکری نخواست با بسحاق ادامه دهد

رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو با بیان اینکه استعفایی از سوی هادی ساعی به دستش نرسیده، گفت: واقعا نمی‌دانم دلیل کناره گیری او چیست.

فرهادیان: استعفایی از ساعی به دستم نرسیده/ عسکری نخواست با بسحاق ادامه دهد

آرش فرهادیان در گفت‌وگویی درباره کناره گیری هادی ساعی از ادامه همکاری با فدراسیون تکواندو به عنوان مدیر فنی تیم ملی، اظهار کرد: فدراسیون تکواندو مشکلی با فعالیت و حضور آقای ساعی ندارد، کما اینکه از حضور او در کنار تیم های ملی همیشه استفاده شده است‌ و همچنان نیز ارتباط فدراسیون با او برقرار است. استعفایی به دست بنده به عنوان رییس سازمان تیم های ملی تکواندو نرسیده است و اصلا در جریان این تصمیم نبودیم‌.

وی تصریح کرد: البته چند وقتی است آقای ساعی به تمرین تیم ملی نمی آید اما نمی دانستیم که او قصد ادامه همکاری ندارد.

رییس سازمان تیم های ملی تکواندو، در پاسخ به این سوال که آیا با غیبت او در تمرینات از ساعی درباره چرایی غیبتش سوال کرده یا خیر، گفت: به هر حال قبلا هم پیش می آمد که او مدتی حضورش کمرنگ باشد اما این بار واقعا در جریان استعفا یا کناره گیری نبودیم و از طریق رسانه ها مطلع شدیم.

فرهادیان درباره دلایل کناره گیری ساعی گفت: واقعا دلیل آن را نمی دانم و خبر ندادم مشکلی وجود داشته یا خیر. از زمانی که آقای ساعی به تیم ملی تشریف آورد همیشه در خدمتش بودیم و مشکل خاصی وجود نداشت.

وی درباره دلایل برکناری بسحاق، مربی تیم ملی تکواندو نیز گفت: این موضوع در حوزه اختیارات سرمربی تیم ملی است. آقای عسکری به عنوان سرمربی صلاح دید دیگر با آقای بسحاق به عنوان مربی همکاری نکند. ما هم از این باب که سرمربی اختیار تام دارد این تصمیم را قبول کردیم. طبیعتا در حوزه فنی اختلافاتی داشتند که سرمربی در نهایت این تصمیم را اتخاذ کرد. با توجه به شرایط و زمان کم تا المپیک فرد دیگری جایگزین نمی شود و آقای عسکری با آقای عبداللهی برنامه ریزی های فنی را انجام خواهند داد.

منبع: ایسنا

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها