نوبت صف به نان لواش در پارس آباد رسید 

بعد از صف‌های طولانی برای خرید مرغ و روغن، این بار در پارس‌آباد نوبت صف به نان لواش رسید.

نوبت صف به نان لواش در پارس آباد رسید 

کمبود نان لواش که در پارس‌آباد گلایه‌های مردمی و تشکیل صف‌های طولانی را به همراه داشت، مورد اعتراض فراگیری قرار گرفت تا مسئولان راه حلی برای حل مشکل کمبود نان لواش در شمالی‌ترین شهرستان استان اردبیل بیندیشند.
فرماندار پارس‌آباد با تأیید خبر کمبود نان لواش و صف‌های طولانی شکل گرفته در این شهرستان اظهار کرد: علت اصلی این امر خلأ نظارتی مسئولان و متولیان امر بوده که سبب شده صف‌های طولانی برای تهیه نان لواش در شهرستان پارس‌آباد به ویژه روستاها شکل بگیرد.

امامی با رد شایعه افزایش قیمت نان در روزهای آینده تصریح کرد: به هیچ وجه قرار نیست قیمت نان در شهرستان افزایش پیدا کند چرا که هیچ‌گونه تصمیم استانی در این زمینه گرفته نشده است.

وی با دعوت شهروندان به آرامش بیشتر برای تهیه نان و سایر ارزاق عمومی گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان تمام سعی و تلاش ما بر این است تا مایحتاج مردم را به وفور در اختیار آنها قرار دهیم و به هیچ وجه اهالی به شایعات و اخبار کذب منتشر شده در برخی از سایت‌ها و فضاهای مجازی توجهی نداشته باشند.

فرماندار پارس‌آباد افزود: به اندازه کافی آرد برای نانوایی‌ها تأمین شده و در روزهای آینده با فعالیت کلیه نانوایی‌ها سعی خواهیم کرد تا زنجیره تولید نان در این شهرستان تقویت شده و گره و مشکلات احتمالی برطرف خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: امیدواریم مسئولان حوزه نظارتی به ویژه ادارات صمت و تعزیرات بیشترین نظارت و کنترل را بر تهیه و توزیع نان داشته باشند تا با جلوگیری از تخلفات احتمالی نان مورد نیاز مردم تهیه و به موقع در اختیار آنها قرار گیرد.

امامی اضافه کرد: مقرر شده تا نان بسته‌بندی به میزان کافی در مناطق روستایی با قیمت مصوب توزیع شود که در این زمینه مسئولان شهرستان سعی خواهند کرد تا کمبود به وجود آمده را برطرف کنند.

فرماندار پارس‌آباد بیان کرد: البته در تولید و عرضه سایر نان‌ها به غیر از لواش، مشکل خاصی وجود ندارد ولی با افزایش آرد نانوایی‌ها در ایام پیش رو به ویژه روزهای منتهی به ماه مبارک رمضان مشکلات در این حوزه رفع خواهد شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها