شرکت طراحی سایت و برنامه نویسی

با پیشرفت علم و تکنولوژی، افراد و شرکت‌ها به سمت ایجاد یک صفحه مجازی در بستر وب برای خود و یا کسب و کارشان سوق داده شدند.

شرکت طراحی سایت و برنامه نویسی

برای رفع این تقاضا در بازار، شرکت هایی تحت عنوان شرکت طراحی سایت و برنامه نویسی به وجود آمدند که این کار را انجام می دادند.

با این که این شرکت های برنامه نویسی، کار طراحی سایت را انجام می دهند، بسیاری از آن ها دوره طراحی وب و دوره ی طراحی سایت را نیز برگزار می کنند. البته آموزشگاه هایی نیز صرفا برای آموزش دادن این کار و برگزاری دوره های طراحی وب نیز وجود دارد.

یکی از این آموزشگاه ها، آموزشگاه آریا تهران است. یکی از بهترین آموزشگاه های طراحی سایت در غرب تهران. که علاوه بر طراحی سایت کار آموزش طراحی سایت را نیز انجام می دهد.

برای استفاده از آموزش های این مجموعه روی لینک زیر کلیک کنید:

آموزش طراحی سایت

همچنین می توانید با ورود به وب سایت www.aryatehran.com و یا www.tele-teachers.com از سایر خدمات آموزشی ما استفاده کنید.

شماره تماس ها : 02166919634 الی 6

معیارهای انتخاب شرکت طراحی سایت

برای انتخاب شرکت طراحی سایت، برای این که بهترین نتیجه را در پی داشته باشد، لازم است مواردی را مد نظر داشته باشید که در ادامه به مهم ترین آن ها اشاره می شود.

مجوز طراحی وب سایت

در وهله ی اول حتما بررسی کنید که شرکت مد نظر شما مجوز طراحی وب سایت را از شورای عالی انفورماتیک یا از سازمان نظام صنفی رایانه ای داشته باشد تا اعتبار لازم برای طراحی سایت اختصاصی شما را دارا باشد.

در ادامه تاریخ اعتبار مجوز را بررسی کنید تا از فعال بودن شرکت مد نظر اطمینان حاصل نمایید. از آن جایی که برای اخد و صدور هر مجوزی نیاز به طی کردن مراحل مشخص و ارائه دادن مدارک زیادی دارد ، با بررسی کردن مجوز هر شرکت می توانید اطمینان حاصل کنید که اعتبار مناسبی دارد.

سابقه کاری و طراحی سایت شرکت

کیفیت و تعداد وب سایت های طراحی شده توسط شرکت ، می تواند یکی از مهم ترین عامل ها در انتخاب شرکت طراحی سایت باشد چرا که با توجه به این موارد ، می توانید توانمندی شرکت را بسنجید.

می توانید قبل از شروع هر گونه پروسه ثبت سفارش با شرکت طراح، نمونه کار های قبلی شرکت را بررسی کرده و از وضعیت کنونی برخی از پروژه های قبلی شرکت اطلاع پیدا کنید.

مراجعه حضوری به دفتر شرکت

بهتر است جهت آشنایی بیشتر و بهتر با شرکت طراح وب سایت مد نظر، حداقل یک بار شخصا در محل دفتر شرکت حاضر شوید تا بتوانید از نزدیک وضعیت کاری افراد و نیرو ها را بررسی کنید. با انجام این کار ، بسیاری از وجه های مبهم شرکت برای شما واضح خواهد گشت.

کار نکردن با اشخاص

طراحی و پشتیبانی یک وب سایت، یک کار گروهی است و به نفع شماست که طراحی وب سایت خود را به شرکت های معتبر بسپارید. مورد های بسیاری وجود داشته که شرکت هایی که طراحی وب سایت خود را به افراد و اشخاص سپرده اند، پس از اتمام طراحی وب سایت، پشتیبانی لازم و کافی دریافت نکرده اند.

وضعیت هاستینگ های ارائه شده

حتما درباره وضعیت هاستینگ های ارائه شده ی شرکت تحقیق کنید. موقعیت مکانی و شرکت های ارائه دهنده ی هاستیگ را بررسی کنید زیرا که کیفیت بالا و پایداری هاستینگ ها تاثیر چشم گیری در موفقیت وب سایت شما دارد.

روش پشتیبانی شرکت و ساعات کاری آن

بهتر است درباره ی روش های پشتیبانی و ساعات شرکت اطلاعات کافی کسب کنید. در نظر داشته باشید هر چقدر ساعات کاری شرکت بیشتر باشد به نفع شماست. حتی المقدور شرکت هایی را انتخاب کنید که روز های نیمه تعطیل مانند پنج شنبه ها نیز آماده ی ارائه ی خدمات باشند.

هزینه ی طراحی سایت

پس از اعتبار سنجی و یافتن شرکت هایی در رده ی مد نظر، مقایسه ای از نظر قیمت میان این شرکت ها داشته باشید و البته فراموش نکنید که کیفیت را فدای قیمت مناسب و پایین تر نکنید و حتما بر روی کیفیت سایت مد نظر خود تاکید کنید.

نمونه کار های طراحی سایت

هر شرکتی که خدمات طراحی وب سایت انجام می دهند، نمونه کار هایی برای ارائه به مشتری دارد که فرد یا شرکتی که درخواست ایجاد وب سایت دارد بتواند قابلیت ها و توانمندی های شرکت طراحی وب سایت را بررسی کند. پس بهتر است قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت ، نمونه کار های طراحی سایت آن ها را به خوبی مورد بررسی قرار دهید.

برای مشاهده نمونه کارهای آریا تهران می توانید وارد وب سایت www.atgo.ir شوید.

اگر به یادگیری سریع و حرفه ای طراحی سایت علاقمن هستید حتما رو لینک زیر کیک کنید

دوره طراحی سایت

شما با شرکت در دوره فوق علاوه بر یادگیری کامل طراحی سایت، می توانید مردک معتبر بین المللی نیز دریافت کنید.

خدمات شرکت طراحی سایت

شرکت هایی که خدمات طراحی وب سایت ارائه می دهند، موظف هستند تمامی مراحلی که در بالا شرح داده شد را به درستی انجام دهند. به معنی طراحی کردن سایت، به روز رسانی سایت، پشتیبانی سایت و حتی تولید و مدیریت محتوا برای سایت.

مشاوره رایگان طراحی سایت

برای این که وب سایت شما به خوبی طراحی شود و بتوانید در بستر وب نیز کسب و کار خود را ارائه دهید، نیاز است قبل از شروع طراحی با متخصصان مشورت کنید. با انجام این کار از شکست خوردن پروژه ی طراحی سایت خود نیز به خوبی جلوگیری می کنید. شرکت های طراحی سایت در تهران و دیگر شهر ها وجود دارند که در این امر به شما یاری می رسانند.

برای کسب مشاوره رایگان طراحی وب سایت با یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت و برنامه نویسی تماس بگیرد

آریا تهران به آدرس www.aryatehran.com و به شماره تماس 02166919634 الی 6

آی تی گو (ATGO) به آدرس www.atgo.ir و شماره تماس 02166931857 و 09120145021

ویژگی‌های یک وب سایت خوب چیست؟

1 ) داشتن نقشه ی راه منطقی

2 ) انتشار اطلاعات مناسب و در ارتباط با کسب و کار یا فرد

3 ) داشتن اطلاعات تماس و یا قابلیت ارتباط برای کاربر در سایت

4 ) داشتن رابط کاربری قابل فهم و ساده و در عین حال زیبا و جذاب

5 ) امنیت بالا

6 ) قابلیت دسترسی به سایت از طریق گوشی موبایل

7 ) در نظر گرفتن هاستینگ مناسب

8 ) در نظر گرفتن بخشی برای پاسخ دادن به سوال های متداول

مراحل طراحی و توسعه وب سایت :

· جمع آوری اطلاعات وب سایت

· برنامه ریزی وب سایت

· طراحی کردن وب سایت

· طراحی کردن وب سایت

· نوشتن محتوا برای سایت

· نوشتن محتوا برای سایت

· کد نویسی سایت ( برای یادگیری کامل کد نویسی از آموزش html css شروع کنید.)

· تست و راه اندازی کردن وب سایت

· نظارت و به روز رسانی و آپدیت وب سایت

برای کسب مشاوره رایگان طراحی وب سایت با یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت و برنامه نویسی تماس بگیرد

آریا تهران به آدرس www.aryatehran.com و به شماره تماس 02166919634 الی 6

آی تی گو (ATGO) به آدرس www.atgo.ir و شماره تماس 02166931857 و 09120145021

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها