برخورد ۹ خودرو در تصادف‌های جداگانه موجب مصدومیت ۸ نفر در بوکان شد

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۹ دستگاه خودرو در سه تصادف جداگانه با یکدیگر برخورد کردند که بر اثر این سوانح، هشت تن مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

برخورد ۹ خودرو در تصادف‌های جداگانه موجب مصدومیت ۸ نفر در بوکان شد

سیدفواد هاشمی اظهار داشت: یکی از این تصادف‌ها غروب روز گذشته در محور جاده بوکان به منطقه ایل گورک از توابع بخش مرکزی (محور شهریکند) ۲ فقره تصادف همزمان به وقوع پیوست که آتش نشان ان ایستگاه شماره ۲ امیرآباد به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: حادثه نخست بین ۲ دستگاه خودرو سواری "تیبا "و یک دستگاه "سمند" و حادثه دوم در همان محور و نزدیکی روستای "قره گویز" بین ۲ دستگاه پژو "پارس" و یک دستگاه پژو "۲۰۶ " رخ داد که در این حادثه ۶ نفر از سرنشینان خودروها مصدوم شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان افزود: بعد از ایمن سازی خودروها و محل حادثه توسط آتش نشانان این سازمان، مصدومان توسط سه دستگاه آمبولانس فوریت های پزشکی به بیمارستان انتقال داده شدند.

تصادف زنجیره‌ای در جاده بوکان - شاهین دژ ۲ زخمی داشت

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان اضافه کرد: در شامگاه روز جمعه نیز در محور جاده بوکان - شاهین دژ بر اثر وقوع تصادف زنجیره ای بین پنج دستگاه خودرو، ۲ نفر زخمی شدند.

هاشمی ادامه داد: ایمن سازی و امداد رسانی این حادثه نیز توسط آتش نشانان ایستگاه شماره یک این سازمان انجام گرفت و مصدومان به بیمارستان شهید دکتر قلی پور بوکان منتقل شدند.

وی گفت: علت وقوع حوادث به وجود آمده توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است.

بوکان پلیس راه ندارد و نزدیکترین پلیس راهی که سانحه رانندگی اتفاق افتاده است، در محل حضور می‌یابد و علت آن را کارشناسی می‌کند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها