روایت دلخراش کتک خوردن یک دانش‌آموز جیرفتی از دست مدیر مدرسه

یک دانش آموز جیرفتی توسط مدیر مدرسه خود مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

روایت دلخراش کتک خوردن یک دانش‌آموز جیرفتی از دست مدیر مدرسه

به گزارش خبر فوری ؛ یک دانش آموز جیرفتی توسط مدیر مدرسه خود مورد ضرب و شتم قرار گرفت. پدر دانش‌آموز جیرفتی که مورد ضرب و شتم مدیر مدرسه قرار گرفته: مدیر مدرسه اول یک مشت به صورت دانیال می‌زند که باعث می‌شود لبش پاره شود و دندانش بشکند. دانیال به خاطر این ضربه به زمین می‌افتد و حتی با این شرایط مدیر او را رها نمی‌کند بلکه شروع می‌کند به لگد زدن.

▪️یکی از این ضربه‌ها به صورت دانیال می‌خورد و باعث می‌شود بینی‌اش بشکند. بعد او را با همان وضعیت به خانه می‌فرستند▪️ما را تهدید کردند که اگر رضایت ندهید نمی گذاریم دانیال در جیرفت درس بخواند، به همین دلیل تصمیم گرفتیم موضوع را رسانه ای کنیم▪️معاونان مدرسه ایستادند و کتک خوردن دانیال را تماشا کردند.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • حمیدخان
    0

    مدیر شدن چه راحت ، آدم شدن محال است

  • جاهد
    0

    نشان از بی تدبیری یک مدیر مدرسه است .یک مدیر باید فرهنگ مدیریت داشته باشد قبل از اینکه مدیریت فرهنگی داشته باشد.البته ظرفیت مدیریت هم مهمه.

  • 0912RAHMATI
    0

    من دبیر هستم. بچه اگر درس نخونه ، آروم سرش داد می زنم "منو دوست نداری یا فارسی رو ؟ منو دوست نداری یا فارسی رو؟ بگو دوستم نداری خلاص" بعضی هاشون شرمنده میشن و توبه می کنند. بهشون میگم اگه درس نمی خونید ، حداقل، انضباط داشته باشید. ۵ نمره ،خوشگلی میدم. ۵ نمره ،خوش تیپی. ۵ نمره ،انضباط. ۵ نمره ،مرام و معرفت. برای موارد انضباطی هم ، نامه دعوت اولیا میدم. چندین بار اولیاش برن و بیان و خودشون بچه رو تنبیه کنند که خودشو اصلاح کنه یا ببرنش سر کار. از اولیا محترم هم می خواهم بیشتر به اخلاق بچه رسیدگی کنند.هم قبل تولد بچه ، هم حین تولد و هم بعد تولدش. تو رو خدا نگذارید بچه ها ، ماهواره و فیلم های مستهجن ببینند ، به خدا قسم ، مصیبت داریم توی مدارس. بچه ها خیلی راحت به همدیگه فحش های خانوادگی می دهند. سطحِ پیشرفتِ هیچ کشوری ، بالاتر از سطحِ پیشرفتِ آموزش و پرورش آن کشور نیست. هر چقدر برای آموزش و پرورش جامعه هزینه نکنیم ، همان قدر باید برای نادانی و بی تربیتی جامعه هزینه کنیم. دولت هم باید آموزش و پرورش را حداقل جزء ۱۰۰ اولویت اول قرار دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها