کشف کلاهبرداری میلیاردی در آمل/ متهمان اعضای یک خانواده بودند

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف کلاهبردار ۴۰ میلیارد ریالی در شهرستان آمل خبر داد.

کشف کلاهبرداری میلیاردی در آمل/ متهمان اعضای یک خانواده بودند

سردار مرتضی میرزایی اظهار داشت: در ارجاع چندین مورد مرجوعه قضایی و دریافت شکایت از سوی شهروندان آملی مبنی بر کلاهبرداری از آنان هنگام فروش کالا از طریق سایت‌های شیپور و دیوار، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه یک باند 4 نفره از اعضای یک خانواده که اقدام به کلاهبرداری از مردم و فروشگاه‌های بزرگ در شهرستان آمل و شهرستان‌های همجوار می کردند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی مازندران، تصریح کرد: متهمان که از طریق سایت‌های شیپور و دیوار طعمه‌های خود را انتخاب و پس از خرید کالا از آنان با استفاده از نرم افزارهای جعلی رسیدساز اقدام به کلاهبرداری از آنان می‌کردند، پس از هماهنگی‌های قضائی در عملیاتی ضربتی توسط ماموران دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه تاکنون 80 نفر از مالباختگان از این افراد طرح شکایت کرده اند، خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به کلاهبرداری 40 میلیارد ریالی از شهروندان اعتراف کردند.

میرزایی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند، به مردم توصیه کرد: برای اطمینان از هرگونه واریز و یا برداشت وجه از حساب بانکی خود حتما سامانه پیامکی حساب‌های خود را فعال کرده و در هنگام انجام هرگونه معاملات تجاری از اعتماد به افراد خودداری کنند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها