نوسانات بازار موبایل بالا گرفت/ ریزش قیمت تلفن های همراه برند اپل/ جدول

در حالی که برخی از مدل های تلفن های همراه مانند سامسونگ گلکسی آ۷۱ در این مدت افزایش قیمت را تجربه کردند روند قیمت ها در اکثر تلفن های همراه خصوصا تلفن های همراه برند اپل طی ۲۴ ساعت گذشته نزولی بوده است.

نوسانات بازار موبایل بالا گرفت/ ریزش قیمت تلفن های همراه برند اپل/ جدول

بازار موبایل پس از نوسانات شدیدی که در این هفته تجربه کرد دیروز به ثبات رسید و اکثر مدل های تلفن های همراه هیچگونه کاهش و یا افزایش قیمتی را در این مدت تجربه نکردند اما طولی نکشید که روند بازار موبایل تغییر کرد و اکثر تلفن های همراه موجود در این بازار طی ۲۴ ساعت گذشته وارد مسیر ریزشی شدند.

در بین تلفن های همراه برند سامسونگ مدل سامسونگ گلکسی آ۵۱ در این مدت بیشترین کاهش قیمت را تجربه کرد و این تلفن همراه از ۹ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان در روز گذشته امروز به کانال ۸ میلیون تومانی بازگشت و در حال حاضر به قیمت ۸ میلیون و ۱۰۹ هزار تومان رسیده است. در این بین اما سایر مدل های این برند طی۲۴ ساعتگذشته افزایش قیمت ناچیزی را تجربه کردند به طوری که سامسونگ گلکسی آ۷۱ از ۹ میلیون و ۸۴۹ هزار تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۹ میلیون و ۹۶۹ هزار تومان رسیده است و سامسونگ اس ۲۰ الترا نیز از ۲۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است و سایر مدل های این برند نیز مانند سامسونگ زد فولد و یا زد فلیپ طی ۲۴ ساعت گذشته ثبات قیمت را تجربه کردند.

در حالی که نوسانات قیمتی بین انواع مدل های تلفن های همراه برند سامسونگ بالا گرفته است اکثر مدل های تلفن های همراه برند اپل در این مدت ریزش قیمت را تجربه کرده اند به طوری که آیفون ۱۲ پرومکس با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت از ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است و یا ایفون ۱۲ پرومکس با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت از ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان امروز به قیمت ۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است و آیفون ۱۲ مینی نیز از ۲۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است. در این بین اما برخی از مدل های این برند افزایش قیمت ناچیزی را تجربه کرده اند به عنوان مثال آیفو اس ای ۲۰۲۰ با ظرفی ۱۲۸ گیگابایت از ۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

در بین انواع تلفن های همراه برند شیائومی اما مانند برند اپل طی ۲۴ ساعت گذشته نوسانات قیمتی چشمگیری دیده می شود به طوری که قیمت شیادومی رد می نوت ۹ پرو از ۷ میلیون و ۷۴۹ هزار تومان در روز گذشته امروز به ۷ میلیون ۷۳۵ هزار تومان رسیده است و در این بین اما مدل رد می ۹ این برند در این مدت کاهش قیمت را تجربه کرده است و این تلفن همراه از قیمت ۳ میلیون و ۶۸۹ هزار تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت روز موبایل در جدول زیر آمده است:

نوسانات بازار موبایل بالا گرفت/ ریزش قیمت تلفن های همراه برند اپل

منبع: خبر آنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها