سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی:

حضور کارکنان در ادارات شهرهای قرمز به تشخیص مدیران است

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا نحوه حضور کارکنان در محل کار در شهرهای قرمز و نارنجی به تشخیص مدیر آن دستگاه است.

حضور کارکنان در ادارات شهرهای قرمز به تشخیص مدیران است

زهرا آخانی اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی نحوه فعالیت کارکنان در ادارات و دستگاه یک سوم و برای شهرهای نارنجی یک دوم است ولی در این دستورالعمل به این نکته مهم ذکر شده است. حضور یک سوم یا یک دوم کارکنان در هر اداره‌ای منوط به این است که در خدمت رسانی و فعالیت آن اداره و دستگاه مشکلی ایجاد نشود.

وی ادامه داد: در این دستورالعمل تشخیص اینکه یک اداره یا دستگاه چه تعداد نیروها در محل کار حاضر باشد به تشخیص آن مدیر دستگاه گذاشته شده است در واقع این مدیر دستگاه یا اداره است که تشخیص می‌دهد چه تعداد نیرو یا کارکنان در محل کار حاضر باشند که به نحوه فعالیت و خدمت رسانی آن اداره یا دستگاه خلل ایجاد نکند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی تصریح کرد: در کنار تشخیص در این دستورالعمل تاکید ویژه شده است در صورتی که مدیر از کارکنان خواست در محل کار حاضر شوند باید تمام پروتکل‌ها و موارد را که برای پیشگیری از لازم است در محل اشتغال کارکنان فراهم کند و اگر این امر صورت نگرفت کارکنان هر اداره یا سازمانی می‌تواند مراتب را به ستاد ملی یا ستاد استانی گزارش دهند.

آخانی عنوان کرد: دستورالعمل یک دوم یا یک سوم حضور کارکنان شامل تمامی دستگاه‌ها و ادارات نمی‌شود بلکه تمامی کارکنان دستگاه‌ها و ادارات خدمات‌ رسان باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل کار حاضر شوند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی در پایان بیان کرد: خوشبختانه مدیران دستگاه‌ها و ادارات شهرستان‌های قرمز و نارنجی استان همکاری خوبی مبنی بر حضور یک سوم یا یک دوم نیروها در محل کار با ستاد استانی کرونا کرده اند و تاکنون گزارش مبنی بر عدم فراهم آوردن پروتکل‌های بهداشتی کرونا در محل کار برای کارکنان به ما نشده است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها