خودرو در جاده گرانی/ قیمت ۲۰۶ تیپ ۲ پنج میلیون تومان بالا رفت

روند بازار خودرو امروز برخلاف روز گذشته صعودی بوده است و افزایش قیمت ها در این بازار طی ۲۴ ساعت گذشته به حدی بوده است که قیمت برخی از خودرو ها به بالاترین حد خود از ابتدای سال جاری تاکنون رسیده است.

خودرو در جاده گرانی/ قیمت ۲۰۶ تیپ ۲ پنج میلیون تومان بالا رفت

بازار خودرو در هفته جاری نوسانات قیمتی شدیدی را پشت سرگذاشت به طوری که تا دوشنبه گذشته روند قیمت ها در این بازار افزایشی بود و حتی افزایش قیمت ها تحت تاثیر صحبت های رضا شیوا رئیس شورای رقابت مبنی بر " احتمال گران شدن خودرو در سه ماه آینده " در روز دوشنبه گذشته شدت یافت؛ با این وجود طولی نکشید که مسیر بازار خودرو تغییر کرد و در روز گذشته ریزش قیمت ها در اکثر مدل های خودرو اتفاق افتاد. ریزش قیمت های روز گذشته به حدی بوده است که سمند lx نزدیک به ۲ میلیون تومان ارزان شد.

ریزش قیمت ها نیز در بازار خودرو تداوم نیافت و بازار خودرو در حالی به پایان این هفته پرنوسان نزدیک می شود که افزایش قیمت ها طی ۲۴ ساعت گذشته در این بازار از سرگرفته شده است و این افزایش قیمت ها سد مقاومتی بسیاری از خودرو ها را شکست. بسیاری از خودروها با افزایش قیمتی که طی ۲۴ ساعت گذشته تجربه کردند به بالاترین قیمت خود از ابتدای سال جاری تاکنون رسیده اند و به عنوان مثال در بین انواع خودروهای گروه پژو، ۲۰۶ تیپ ۲ این گروه با افزایش ۵ میلیون تومانی امروز به قیمت ۱۹۴ میلیون تومان رسیده است و یا تیپ ۵ این خودرو نیز امروز ۵ میلیون تومان گران شده است و به قیمت ۲۵۵ میلیون تومان رسیده است. در حالی که خودروهای مونتاژ این گروه یعنی پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۸ و ۹۹ در این مدت تغییر قیمتی را تجربه نکرده اند خودرو پژو ۲۰۷ اتوماتیک پژو امروز ۵ میلیون تومان گران شده استو این خودرو در حال حاضر ۳۸۵ میلیون تومان قیمت خورده است وگفتنی است که پژو پاری سال طی ۲۴ ساعت گذشته نوسانات قیمتی را تجربه نکرده است.

در بین انواع خودروهای گروه پراید نیز افزایش قیمت های ۲۴ ساعت گذشته مشهود است به طوری که خودرو پراید ۱۱۱ امروز ۲ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۲۹ میلیون تومان قیمت خورده است و پراید ۱۳۱ نیز امروز ۱ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۱۰ میلیون تومان قیمت دارد و پراید ۱۳۲ نیز ۱ میلیون تومان گران شده است و این خودرو امروز به قیمت ۱۱۵ میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۵۱ نیز مانند پراید ۱۳۱ و ۱۳۲ امروز ۱ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۱۰ میلیون تومان قیمت دارد.

در بین خودروهای گروه سمند نیز افزایش قیمت چشمگیری در این مدت رخ داده است به طوری که سمند LX مدل ۹۹ امروز ۴ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است و این خودرو در حال حاضر به قیمت ۱۸۴ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از افزایش قیمت های اخیر در امان نمانده است و این خودرو نیز در این مدت ۳ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر به قمیت ۱۹۳ میلیون تومان رسیده است و سمند LXEF۷ نیز طی ۲۴ ساعت گذشته وارد کانال ۲۰۰ میلیون تومانی شده استو این خودرو با افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی امروز به قیمت ۲۰۱ میلیون تومان رسیده است.

گفتنی است که خودرو تیبا نیز در این مدت از افزایش قیمت ها در امان نمانده است و این خودرو امروز با افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی به قیمت ۱۳۱ میلیون تومان رسیده است و تیبا صندوقدار نیز امروز ۲ میلیون تومان گران شده است واین خودرو در حال حاضر ۳۱۲ میلیون تومان قیمت دارد و در بین انواع خودروهای گروه دنا نیز دنا معمولی امروز با افزایش قیمت ۳ میلیون تومانی به قیمت ۲۷۸ میلیون تومان رسیده است و دنا پلاس دنده ای توربو نیز امروز ۱ میلیون تومان گرانشده است و این خودرو در حال حاضر ۳۴۸میلیون تومان قیمت دارد.

گفتنی است که به جز خودرو سوزوکی گراند ویتارا در این مدت در بین سایر خودروهای مونتاژ افزایش قیمتی رخ نداده است و سوزوکی گراند ویتارا نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر این خودرو به قیمت ۹۵۵ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

خودرو در جاده گرانی/ قیمت ۱۰۶ تیپ ۲ پنج میلیون تومان بالا رفت

منبع: خبرآنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • اصف
    0

    این شیوای بیشرفو چرا برنمیدارن چرا گورشو گم نمیکنه چطوره که خود شرکت ها افزایش نمیدن فقط این جغد شب میاد قیمت هارو میبره بالا

  • رسول حکمتی
    0

    ان شاالله بزودی زود بازارخودرو ۵۰درصدسقوط خواهدکرد میگیدنه تاچندروزدیگه ببینید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها