بیش از ۶ هزار نفر در همدان علیه کرونا واکسینه شدند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بیش از ۶ هزار نفر در استان همدان شامل کادر درمانی بیمارستانها، جانبازان، گروه های پرخطر و بیماران خاص علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.

بیش از ۶ هزار نفر در همدان علیه کرونا واکسینه شدند

منوچهر کرمی به شرایط سخت استان همدان در رابطه با همه گیری ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: بیش از ۶۰۰ نفر با علائم مشکوک ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته به بیمارستان‌های استان مراجعه کرده اند که این آمار بی سابقه است.

وی با بیان اینکه درحال حاضر بیشتر شهرستان‌های استان همدان در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی قرار دارند، افزود: شهروندان باید از ترددهای غیرضروری و برگزاری دورهمی های خانوادگی به صورت جدی پرهیز کرده و دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی را نیز با توجه به قدرت انتشار و ابتلای بالای ویروس جدید و جهش یافته کرونا، به دقت و بیشتر از گذشته رعایت کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان خاطرنشان کرد: با افزایش آمار ابتلای افراد به ویروس کرونا به طور طبیعی با مشکل کمبود تخت و ظرفیت مراکز درمانی و همچنین فشار مضاعف بر کادر درمان مواجه خواهیم شد که همین عوامل می تواند منجر به افزایش شمار مرگ و میر مبتلایان به ویروس شود.

لازم به ذکر است، درحال حاضر از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، «نهاوند و تویسرکان» در وضعیت قرمز، «همدان، کبودراهنگ، فامنین، رزن، درگزین و ملایر» در شرایط نارنجی و «اسدآباد و بهار» نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها