يك مجري تلويزيون به خبرفوري گفت:

حذف کردن تلگرام، خیلی ساده‌انگارانه است

مجری تلویزیون درخصوص کودکان بدسرپرست گفت: اگر کودکی، پدر و مادر بد داشته باشد، نمره منفی دریافت خواهد کرد. ازطرفی چنین افرادی از کودکانی که پدر و مادر ندارند، تنهاتر هستند.

حذف کردن تلگرام، خیلی ساده‌انگارانه است

عبدالله روا در گفتگو با خبر فوری به زلزله اخیر تهران اشاره نمود و اظهار داشت: احساس سوختن به تماشا نمی‌شود، آتش بگیر تا که بدانی که چه می‌کشم؛ لذا مردم تهران به اندازه کوچکی، مردم استان کرمانشاه را درک کردند. ازطرفی پس از زلزله تهران، مسئولین، زمین لرزه‌ی کرمانشاه را بهتر درک کردند. بنابراین زلزله‌ی تهران را به فال نیک می‌گیرم.
وی درخصوص موضوع فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: فیلترینگ موضوع قدیمی است و کارشناسان خبره نظرات مشترک در این مسأله زیاد دارند. یادمان نرود با یک چاقو هم می‌توان آدم کشت، هم سیب پوست گرفت.
این مجری برنامه‌های تلویزیون در پایان عنوان کرد: امیدوارم از تمام امکانات تکنولوژی بتوانیم استفاده کنیم و فرهنگ استفاده از آن را نیز بیاموزیم. کانال‌های بزرگ تلگرامی همان محیطی است که مردم کمپین پیاده‌روی اربعین را با یکدیگر هماهنگ می‌کنند. لذا حذف کردن تلگرام، خیلی ساده‌انگارانه است و نمی‌توان جلویش را گرفت.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • امیر
    0

    شما انقد از تلگرام حمایت میکنین...اگه داخلی بشه نمیشه کمپین راه انداخت‌‌‌‌.بعضی وقتها به سواد شما و دوستاتون شک میکنم....اینم میدونم نظر من رو نمیذارید..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها