معاون دوره ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرفوری پاسخ داد

کرونا باعث شد دانش‌آموزان کم‌سواد شوند؟

معاون دوره ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: ارزیابی مرحله اول عملکرد دانش آموزان در کشور نشان داد تفاوت قابل توجهی با سال‌های قبل وجود ندارد.

کرونا باعث شد دانش‌آموزان کم‌سواد شوند؟

رضوان حکیم زاده در گفتگو با خبر فوری اظهار داشت: مناطق بسیار محدودی از کشور هستند که به تلویزیون هم دسترسی ندارند که مورد شناسایی قرار گرفتند.

فایل این گفتگو را بشنوید:

منبع: خبرفوری

66

حجم ویدیو: 2.24M | مدت زمان ویدیو: 00:02:05 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • پول حرام تقلب برای مدیران اموزشگاهها!
    0

    کرونا باعث شد دانش‌آموزان کم‌سواد شوند؟ بله/. کرونا برای عموم فرودستان بلا و اما برای مدیران موسسات آموزش خصوصی، محل گرفتن پول از مدرکخرها و تست آنلاین فله ای و دادن مدارک مهارت حرام و استخدام هزاران نفر در نهادهای حاکمیتی و بزودی آثار این همه استخدام افراد متقلب در افزایش فساد و ناکارمدی کور دیه میشود/ براحتی متوانند با حذف نمره مستمر و تغییر آزمون آنلاین به تشریحی با حذف منبع سوالات از پیش آمده/ الان این روش در تمام ازمونهای تست انلاین فنی و حرفه ای و ارشاد برای مهارتها در دوران کرونا انجام و موجب فساد عظیم و البته هر ترم صدمیلیون تومان پول حرام تقلب برای مدیران اموزشگاهها!

  • کریم
    0

    قبلیا با سواد بودند چکار کردند که اینا باسواد شوند ول کنید با جان مردم بازی نکنید

  • ناشناس
    0

    وضعیت دانش آموزان اصلا خوب نیست ریاضی و فیزیک و شیمی و زیست رو به سختی متوجه میشن. برید از اون نمکی سوال کنید که چرا اینجوری شدیم. خدا لعنتت کنه نمکی گند زدی به کشور طلبکارم هستی؟

  • امید نیکپور
    0

    ببخشین به کسی برنخوره، آخه یکی نیست بگه نه اینکه آموزش و پرورش ما درست داره کار می کنه حالا دانش آموزا بی سواد شدن برو آقا خجالت بده، خجالت داره یکسری مدیر بی سواد با پارتی بازی و زد و بند و به ناحق نشستن دارن مردم سرکیسه می کنن، اصلا سواد تو این مملکت به چه درد می خوره درس می خونی می بینی یارو با پول و پارتی مدرک دکتری یا فوق لیسانس گرفته و شده رئیس بعد باهاش صحبت می کنی می بینی حرف یومیه رو نمی فهمه فقط دنبال پول و بستن قرارداد با آشنای خودش و نتیجشم به نفع اون تموم می شه. الانم تیتر کرده دانش آموزان بی سواد شدن نه بابا شما دنبال گرفتن پول از ما پدر و مادرها هستید که الان نمی تونین به بهونه لباس فرم، وسایل کمک آموزشی، کمک به مدرسه و .... پول مفت بگیرین خدایا هر کسی که به ناحق داره حق مردم می خوره و این کشور چپاول می کنه خودت جوابشو بده. تو این دنیا بالاخره یک روز همه باید کفن بپوشن ! بنده قصد جسارت به مدیران با شرف و مسئولین با شرافت و زحمت کش را نداشتم و شخصا از تمام مسئولین زحمتکش که بدون چشمداشت دارن در این روزهای سخت برای مردم فعالیت می کنند تشکر می کنم از خداوند برای تمام این عزیزان سلامتی آرزو دارم.

  • صدرا
    0

    تو این مملکت مگه سواد مهمه ؟ تو این مملکت رانت چابلوسی دروغ باندبازی کفر و بت پرستی و دزدی و بخل و حسد و ..... مهمه که با کرونا قویتر هم شده

  • ناقوس
    0

    بهتر چون فرار مغزها کمتر می شود ودورهمی بیشتر میشود وخیلی خوش می گذرد

  • محمد
    0

    هیچ چیز جای معلم نمی گیرد هیچ چیز جای کلاس و مدرسه نمی گیرد آموزش مجازی چندان مؤثر نیست در دوره ابتدایی هم بیشتر والدین کمک می کنند اما در دوره متوسطه اکثر والدین نه وقت دارند و نه توان آموزش دروس مختلف با همه اشکالاتی که نظام آموزشی ما دارد باز هم بچه ها بهترین اوقاتشان در مدرسه هست

  • یک اینترنت و یک تبلت
    0

    کرونا ثابت کرد که بخصوص در آموزش و پرورش میتوان هزینه ها را به یک دهم کاهش داد

  • کوروش
    0

    معلم نیستم ولی خاک پای معلمان عزیز ایران زمین هستم. کرونابه ماثابت کردکه چقدرمدیون معلمین عزیز هستیم ونقش آنان در آموزش کشورچقدرپررنگ است. لطمه ای که کرونا به علم وفرهنگ کشورزدسالها بعد به خوبی نمایان خواهدشد.

  • کاربر ناشناس
    0

    خب دوستان میخوام ریاضی یادتون بدم ۲ بعلاوه۲ میشه چهار

    نظرات شما -
    • کوروش
      0

      جناب کاربر ناشناس فقط برات متاسفم ودیگرهیچ.

  • ررز
    0

    آقا سواد به چه دردی میخوره یرند دلالی مسکن وماشین یاد بگیرند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها