افشای جزئیات عملیات ویژه ارتش رژیم صهیونیستی در داخل سوریه

فایل‌های ویدئویی و تصویرها، عملیاتی از سوی نیروی تیپ گولانی وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی و منفجر کردن ایست بازرسی ارتش سوریه در ژوئیه ۲۰۲۰ را نشان دادند.

افشای جزئیات عملیات ویژه ارتش رژیم صهیونیستی در داخل سوریه

روزنامه یسرائیل هیوم در توجیه این عملیات گزارش داد، بعد از ایجاد این مرکز ایست بازرسی "برخلاف توافقات"، عملیات اسرائیل در داخل منطقه حائل در مرزها انجام گرفت.

این روزنامه نوشت، از سال ۱۹۷۴، عملیات نظامی در منطقه حائل میان اراضی اشغالی و سوریه ممنوع شد، اما از بیش از حدود یک سال قبل، نیروهای ارتش سوریه شروع به ساخت چندین پایگاه در مسافت نسبتا کوتاهی از مرزها کردند که به رغم تل‌آویو، ممکن است سربازان ارتش رژیم صهیونیستی را در معرض خطر قرار دهد و به همین دلیل، ارتش این رژیم به صورت جدی با این مساله برخورد کرد.

این روزنامه می‌آورد، ارتش این رژیم به صورت غیر مستقیم سوری‌ها را از طریق سازمان ملل خطاب قرار داد و از آنها خواست تا پایگاه‌های نزدیک به مرزها را بعد از چهار ماه از ایجاد این پایگاه‌ها از بین ببرند اما سوری‌ها این مساله را نادیده گرفتند و در ماه ژوئیه گذشته، اسرائیل تصمیم گرفت گروهی از نیروهای پیاده نظام را برای برخورد با این پایگاه‌ها به داخل سوریه بفرستد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها