كمالي مطرح كرد

مخالفت چپ ها با ساخت مترو در تهران

رئیس خانه احزاب گفت: چپ‌ها مترو را کالای لوکس می‌دانستند و با ساخت مترو در تهران مخالفت می‌کردند.

مخالفت چپ ها با ساخت مترو در تهران

به گزارش سايت خبرفوري به نقل از خبرگزاري تسنيم، حسین کمالی دبیرکل حزب اصلاح‌‌‌طلب کار، رئیس خانه احزاب صبح امروز (پنجشنبه، 21دی) در پنجمین کنگره حزب همبستگی ایران اسلامی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، در سخنانی، گفت: زمانی که در مجلس درباره مسئله متروی تهران بحث می‌کردیم، در جلسه‌ای که آیت‌الله هاشمی بودند، ایشان درباره لزوم مترو صحبت کردند، اما اکثر افراد با مترو مخالف بودند.

وی افزود: از دیدگاه چپ عنوان می‌کردند که مترو یک کالای لوکس است که خود من هم این دیدگاه را داشتم اما وقتی رأی‌گیری شد، فقط دو نفر با تأسیس مترو در تهران موافقت کردند که آیت‌الله هاشمی و من بودیم که بنده هم به خاطر آقای هاشمی به مترو رأی مثبت دادم، لذا ایشان آینده‌نگر بودند.

رئیس خانه احزاب عنوان کرد: در خانه احزاب، 3 قانون جرم سیاسی، انتخابات و تشکیل احزاب را در دستورکار داریم؛ سیستمی که امروز در کشور برای احزاب وجود دارد، سیستم خوبی نیست، در حقیقت باید همه چیز در جهت حرکت مناسب احزاب شکل بگیرد.

کمالی درباره برنامه احزاب برای مسائل بین‌الملل، اقتصادی و نظامی،گفت: ما درباره تمام این موارد برنامه‌ریزی کرده بودیم و طرح‌هایی داریم، برنامه ما برای امور بین‌الملل، متفاوت از این جریانی است که در حال اجراست و در بخش نظامی نیز ما ارتش حرفه‌ای را مطرح کردیم.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها