در گفت و‌ گو‌ با خبرفوری مطرح شد

چرایی سکوت احمدی نژاد در قبال اعتراضات اخیر/سروری: عدم همراهی احمدی نژاد با نظام در اتفاقات اخیر توجیهی ندارد/از حصر وی اطلاعی ندارم

دبیرکل جمعیت رهپویان گفت: سکوت محمود احمدی نژاد در قبال اعتراضات اخیر هیچ توجیهی ندارد.

چرایی سکوت احمدی نژاد در قبال اعتراضات اخیر/سروری: عدم همراهی احمدی نژاد با نظام در اتفاقات اخیر توجیهی ندارد/از حصر وی اطلاعی ندارم

پرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت و‌ گو‌ با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره سکوت احمدی نژاد پیرامون اعتراضات اخیری که در کشور رخ داد اظهارکرد: به نظر بنده سکوت احمدی نژاد پیرامون اعتراضات اخیر معنادار بوده و هیچ توجیهی ندارد.

وی تصریح کرد: باید بپذیریم که برخی از سیاه نمایی هایی که در مطالب مطرح شده از سوی احمدی نژاد وجود داشت به اعتراضات اخیر دامن زد.

دبیرکل جمعیت رهپویان با بیان اینکه نمی توان گفت احمدی نژاد مقصر اعتراضات اخیر بوده است گفت: بالاخره مطالبی که وی در نامه ای که به رئیس قوه قضائیه زد و صحبت هایی که مطرح کرد و سیاه نمایی کاملی را از نظام ایجاد کرد بر روند یاس و ناامیدی مردم افزود و برروند اعتراضات تاثیرگذار بود.

سروری خاطرنشان کرد: انتظار می رفت با توجه به اینکه احمدی نژاد ۸ سال فرمان اجرایی را برعهده داشت در رابطه با اعتراضات و همراهی هایی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی با برخی معترضین داشتند واکنشی را نشان می داد و مواضع روشنی را در محکومیت این جریان روشن می کرد.

وی تصریح کرد: سکوت وی در قبال اتفاقات اخیر کشور معنادار است و‌ نمی تواند توجیه کننده عدم همراهی وی با نیروهای انقلاب و نظام باشد.

دبیرکل جمعیت رهپویان درباره اخبار منتشر شده در برخی از رسانه های عربی پیرامون حصر محمود احمدی نژاد گفت: بنده از این موضوع اطلاع ندارم و در جریان آن قرار ندارم.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • علی
    0

    سلام ببخشید کسانی که همه کار دستشان است و اقتصاد را بعد از پنج سال کشور داری در ته دره توصیف می کنند بر یاس مردم می افزایند کسانی که به مستاجر زلزله زده کانکس نمی دهند و می گویند شاید تا ده سال دیگر هم کانکس را از معابر عمومی بر ندارد مردم را نا امید می کنند کسانی که بعد از پنج سال مذاکره با آمریکا تازه متوجه شده‌اند که دیوانه بوده‌اند و این دیوانه بودن را اعلام می کنند مردم را نا امید می کنند و باعث اغتشاش می باشند نه احمدی‌نژاد که واقعیات جامعه را بیان کردند وقتی ایشان را لات و گنده گویی و ... می گویند دیگر در این شرایط سکوت کند بهتر است

  • محسن علیان
    0

    یکیم که تو مملکت داره راه درستو میره هی جلوشو میگیرن.اقا مگه قانون نمیگه باید دادگاه بقایی علنی برگزار بشه عوضی که باید به قوه قضایی بگید چرا داره خلاف قانون عمل میکنه به دکتر میگین چرا شلوغ میکنه. اتفاقن قبل از همه درگیری های ایران دکتر مردمو به ارامش دعوت کرد جایی که شما سکوت میکردید. فرق دکتر با شما در پیشگیری و درمانه. ایشون پیشگیری رو تجویز میکردن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها