مخاطبان خبرفوری اولویت های مقابله با پیامدهای زلزله را مشخص کردند

اول مقاوم سازی ساختمانها، بعد اصلاح مدیریت بحران

زلزله بار دیگر در صدر اخبار قرار گرفته چراکه داستان لرزش غرب کشور از دیشب از سر گرفته شده است.فکر می کنید اولویت های مقابله با زلزله چیست؟

اول مقاوم سازی ساختمانها، بعد اصلاح مدیریت بحران

به گزارش خبر فوری ، زلزله های کرمانشاه و کرمان درحالی نگرانی ها درباره بازگشت تور ایرانگردی زلزله به استانهای مختلف را افزایش داده است که سایت خبرفوری از مخاطبان خود پرسیده، چه اولویت هایی را برای حل مساله زمین لرزه و تبعات آن به ویژه در تهران قائل هستند.

پرسش این نظرسنجی این است: «با توجه به فعال شدن دوباره گسل اشتهارد، فکر می کنید برای کاهش آسیبهای زلزله احتمالی تهران، کدام موضوع باید در اولویت قرار گیرد؟»

در پاسخ به این سوال که قریب به 3500 نفر به آن پاسخ گفته اند، 7/54 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی خواستار مقاوم سازی ساختمانها برای مقاومت در برابر زلزله های شدید شده اند.

پس از آن، گزینه اصلاح ساختار مدیریت بحران با 9/22درصد بیشترین رای را به خود اختصاص داده و گزینه سوم هم آموزش شهروندان است که 5/18درصد شرکت کنندگان به آن رای داده اند.

آخرین گزینه ای که در این نظرسنجی مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفته هم گزینه افزایش بودجه نهادهای امدادی است که تنها 9/3 درصد به آن رای داده اند.

شما درباره اولویت های مقابله با پیامدهای زلزله با توجه به زلزله های دیشب و امروز کرمان و کرمانشاه چه فکر می کنید؟ اینجا نظر بدهید؟

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها