۴۸۰ واحد مسکونی ویژه محرومان استان مرکزی ساخته شد

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: ۴۸۰ واحد مسکونی ویژه محرومان پارسال از سوی این نهاد انقلابی این استان ساخته و تحویل شد.

۴۸۰ واحد مسکونی ویژه محرومان استان مرکزی ساخته شد

امید محترمی افزود: همچنین ۲۵۰ واحد مسکونی محرومان استان مرکزی سال گذشته از سوی جهادگران استان مرکزی به صورت رایگان بازسازی شد.

وی با بیان اینکه عملیات ساخت و بازسازی واحدهای مسکونی محرومان استان مرکزی امسال نیز انجام می‌شود، ادامه داد: سال گذشته ۶۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بسیج سازندگی و نهادهای خدماتی در راستای این امر خداپسندانه هزینه شد.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی بیان کرد: یک‌هزار و ۲۰۰ جهادگر در قالب ۸۰ گروه جهادی در تعطیلات نوروزی امسال برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی به مناطق کم‌برخوردار استان اعزام شدند.

محترمی اظهار داشت: ساخت ۲۵ مسکن برای محرومان، آبرسانی به اراضی کشاورزی و منازل محرومان، ساخت استخرهای ذخیره آب کشاورزی، راه‌سازی و جدول کشی معابر از مهمترین برنامه‌های گروه‌های جهادی استان مرکزی در مناطق محروم بود که در ایام نوروز اجرایی شد.

محترمی با بیان اینکه ۵۱۰ میلیارد ریال طرح عمرانی در راستای محرومیت زدایی پارسال در نقاط مختلف این استان به بهره‌برداری رسید، بیان کرد: مجموع طرح‌های هدفگذاری شده عمرانی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی استان مرکزی در سال گذشته ۶۵۰ مورد بود که با مشارکت برخی دستگاه‌های دولتی به بهره‌برداری رسید.

بیش از یک‌هزار و ۱۵۰ گروه جهادی در استان مرکزی سازماندهی شده است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها