۱۵۶ مصدوم و ۳ فوتی آمار استان مرکزی در ۵ روز اخیر

معاون فنی و عملیاتی اورژانس استان مرکزی گفت: از تاریخ ۹ تا ۱۳ فروردین ماه سال جاری ۱۵۶ مصدوم در استان مرکزی گزارش شده که از این میان ۳ فوتی ترافیکی و ۳ مورد فوتی غیر ترافیکی بوده است.

۱۵۶ مصدوم و ۳ فوتی آمار استان مرکزی در ۵ روز اخیر

بهروز ایران نژاد، در گفتگویی با اشاره به فعالیت اورژانس استان مرکزی در ایام نوروز اظهار کرد: اورژانس استان مرکزی در ایام نوروز همچون روزهای دیگر سال بطور آماده باش و ۲۴ ساعته در حال خدمت رسانی است و با وجود حجم بالای کار آن خوشبختانه مشکلی از لحاظ تعداد نیروهای عملیاتی اورژانس استان وجود ندارد و نیروها به موقع در محل حاضر می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به تشریح آمار اورژانس استان مرکزی در پنج روزه اخیر، گفت: در روز ۹ فروردین ماه سال جاری اورژانس استان مرکزی ۱۵۴ مأموریت انجام داد که از این تعداد ۲۵ مورد مأموریت ترافیک شهری و ۸۶ مورد مربوط مأموریت به ترافیک غیر شهری بوده است، همچنین در این روز اورژانس استان ۱۴ مأموریت ترافیکی جاده‌ای و ۲۹ مأموریت غیر ترافیکی انجام داد.

معاون فنی و عملیاتی اورژانس استان مرکزی تصریح کرد: در نهم فروردین ماه سال جاری کل مصدومین استان ۵۴ نفر بوده‌اند که تعداد مصدومان انتقال ترافیکی (شهری) ۲۳ نفر و تعداد مصدومین انتقالی ترافیکی (جاده‌ای) ۱۴ نفر بوده‌اند که خوشبختانه در این روز استان فوتی ترافیکی و غیر ترافیکی نداشته است.

ایران نژاد عنوان کرد: در ۱۰ فروردین ماه اورژانس استان مرکزی همچون روز گذشته ۱۵۶ مأموریت انجام داد که از این تعداد ۹ مورد مأموریت ترافیک شهری و ۹۳ مورد مربوط به مأموریت ترافیک غیر شهری بوده است، همچنین در این روز اورژانس استان چهار مأموریت ترافیکی جاده‌ای و ۵۰ مأموریت غیر ترافیکی انجام داد.

وی ادامه داد: همچنین در این تاریخ کل مصدومین استان ۸ هشت نفر بوده‌اند که تعداد مصدومان انتقال ترافیکی (شهری) چهار نفر و تعداد مصدومین انتقالی ترافیکی (جاده‌ای) سه نفر بوده‌اند که خوشبختانه در این روز استان فوتی ترافیکی و غیر ترافیکی نداشته است.

معاون فنی و عملیاتی اورژانس استان مرکزی گفت: ۱۱ فروردین ماه سال جاری اورژانس استان مرکزی ۱۵۲ مأموریت انجام داد که از این تعداد ۱۱ مورد مأموریت ترافیک شهری و ۸۳ مورد مربوط به مأموریت ترافیک غیر شهری بوده است، همچنین در این روز اورژانس استان ۴۶ مأموریت ترافیکی جاده‌ای انجام داد.

ایران نژاد گفت: کل مصدومین استان در یازده فروردین ماه ۱۸ نفر بوده‌اند که تعداد مصدومان انتقال ترافیکی (شهری) سه نفر و تعداد مصدومین انتقالی ترافیکی (جاده‌ای) یک نفر بوده‌اند که متأسفانه در این روز استان یک فوتی ترافیکی داشته است.

وی بیان کرد: ۱۶۴ مأموریت ترافیکی شهری، ۱۸ مأموریت غیرترافیکی شهری، ۹۰ مأموریت ترافیکی جاده‌ای و ۱۷ مأموریت غیرترافیکی جاده‌ای آمار فعالیت اورژانس استان مرکزی در ۱۲ فروردین ماه سال جاری بوده است که در این تاریخ ۳۹ مصدوم ثبت شده است.

معاون فنی و عملیاتی اورژانس استان مرکزی ادامه داد: تعداد مصدومین انتقالی ترافیکی (شهری) در دوازدهم فروردین ماه ۹ نفر و مصدومین انتقالی ترافیکی (جاده‌ای) ۲۰ نفر بوده‌اند که تعداد فوتی ترافیکی استان در این روز ۲ نفر بوده‌اند.

وی گفت: امروز ۱۳ فروردین ماه تا کنون ۱۶۳ مأموریت توسط اورژانس استان انجام شده است که از این تعداد ۱۵ مورد مأموریت ترافیک شهری و ۸۹ مورد مربوط مأموریت به ترافیک غیر شهری بوده است، همچنین در این روز اورژانس استان ۲۷ مأموریت ترافیکی جاده‌ای و ۳۴ مأموریت غیر ترافیکی انجام داد.

معاون فنی و عملیاتی اورژانس استان مرکزی در پایان بیان کرد: امروز کل مصدومین استان تا کنون ۳۷ نفر بوده‌اند که تعداد مصدومان انتقال ترافیکی (شهری) ۱۴ نفر و تعداد مصدومین انتقالی ترافیکی (جاده‌ای) ۱۹ نفر بوده‌اند که خوشبختانه در این روز استان تعداد فوتی ترافیکی نداشته ولی متأسفانه سه مورد فوت غیر ترافیکی داشته است.

منبع: مهر

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها