نماینده مردم بجنورد در مجلس: ۳۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای استان‌های محروم در بودجه ۱۴۰۰ گنجانده شد

نماینده مردم ۵ شهر استان خراسان شمالی گفت: ۳۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای استان‌های کم برخوردار در بودجه ۱۴۰۰ لحاظ شده است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس: ۳۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای استان‌های محروم در بودجه ۱۴۰۰ گنجانده شد

محمد وحیدی اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری بانک‌ها می‌بایست در راستای حمایت از تولید کنندگان بسیج و متحد شوند.

وی با اشاره به استان‌هایی که سطح شاخص آن‌ها پایین تر از میانگین کشوری است افزود: 36 هزار میلیارد تومان اعتبار برای استان‌هایی که شاخص آن‌ها پایین تر از میانگین کشوری است پیش‌بینی شده است.

نماینده مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: این اعتبار در قالب وام و تسهیلات برای واحدهای تولیدی و حمایتی پیش‌بینی شده که در ردیف قانون بودجه سال جاری دیده شده است.

وحیدی با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های اساسی واحدهای صنعتی استان باید مورد بازبینی قرار بگیرد خاطرنشان کرد: 70 صنعت پایین دستی در آلومینیوم جاجرم مورد مطالعه قرار گرفته تا هر واحد صنعتی آماده جهت حمایت و اخذ تسهیلات به بانک معرفی شود.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در پایان اضافه کرد: آن دسته از کالاهایی که در حوزه داخلی با کیفیت بهتری تولید شده و توانایی رقابت در عرصه بین‌المللی را دارند می بایست مورد حمایت قرار بگیرند.

منبع: تسنیم

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها