احمدی‌نژاد: مردم در اعتراضات ۸۸ و ۹۸ هیچ‌وقت دست به خشونت نزدند

رئیس جمهور سابق کشور گفت: وقتی بخشی از مردم سوریه مقابل حاکمیت قرار گرفتند، من دیگر حمایت یا پشتیبانی انجام ندادم.

احمدی‌نژاد: مردم در اعتراضات ۸۸ و ۹۸ هیچ‌وقت دست به خشونت نزدند

محمود احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «لارپوبلیکا» با اشاره به موضوع سوریه گفته که «من با آقای بشار اسد دوست بودم و از موضع او در برابر اشغال کشورش حمایت می‌کردم. اما هنگامی که طرح خاورمیانه جدید ارائه شد، من با آقای ولید معلم وزیر سابق امور خارجه سوریه صحبت کردم».

احمدی‌نژاد روایت می‌کند که «به ولید معلم گفتم: کشور شما به زودی درگیر یک منازعه خواهد شد. من به او توصیه کردم دولت سوریه صبور باشد و از کشتن عناصر گروه‌های مسلح مهاجم اجتناب کند. اگر آنها شما را می‌کشند‌، شما آنها را نکشید زیرا این امر می‌تواند آغاز یک داستان بی‌پایان باشد».

او در ادامه گفته «توصیه‌های دوستانه من آن طور که باید مورد توجه قرار نگرفت و برخوردها گسترش یافت. وقتی بخشی از مردم سوریه در مقابل حاکمیت قرار گرفتند، من دیگر حمایت یا پشتیبانی انجام ندادم. البته حساب آنهایی که با داعش می‌جنگیدند حساب جداگانه ایست».

احمدی‌نژاد گفته «من معتقدم که مسائل کشورها باید با گفت‌و‌گو حل شود و نهایتاً مسائل طبق نظر ملّت باید انجام شود. منتهی این نظر من در سوریه مورد استقبال قرار نگرفت و به همین دلیل من سکوت کردم و موضعی نگرفتم».

صحبت‌های احمدی نژاد در مورد اعتراضات

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنانش گفته که «عدّه‌ای از مردم [پس از انتخابات ۸۸] معترض بودند امّا آن مردم هیچ‌وقت دست به خشونت نزدند بلکه نظرات خودشان را بیان کردند».

او در ادامه به توضیحات مقامات انتخاباتی اشاره کرده و مدعی شد «وقتی توضیحات داده شد، مردمی که اعتراض داشتند از خیابان‌ها کنار رفتند. اما آن گروه امنیتی مخالف دست به خشونت زد برای اینکه مسأله قابل حل نباشد».

احمدی‌نژاد با اشاره به اعتراضات ۱۳۹۶ و ۱۳۹۸ گفته «مردم اعتراض آرامی داشتند» و در ادامه مدعی شده «امّا آن گروه پیچیده امنیتی خشونت به خرج دادند تا هزینه مطالبات مردم را بالا ببرند».

بنا به ادعای احمدی‌نژاد این گروه مدنظرش، «نفوذی در بخش امنیتی کشور هستند».

منبع: وقت صبح

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 81
  • محمد گلکارخوزانی
    0

    باسلام آقای دکتر چرا الان مطرح میکنید.جنابعالی بعنوان رییس جمهور وقت و رییس شورایعالی امنیت کشور تمام این قصه ها اعم از حصر و برخورد را خودت بانی مصوب آن بودید و از فرصت سو استفاده کردید و یک کابینه ضعیف به مجلس معرفی و مجلس مجبور شد بدون حتی یک ساعت بررسی تمام وزرا تائيد و دولت دل خواه خودتان تشکیل دادید. نیاز به مظلوم نمایی کردن ندارید اگر تائیدتان کردند از همه این چند نفر در اصولگرا بیشتر رای دارید و مردم فقط به دلیل یارانه ها بهت رای میدهند والا غیر ولی شورای نگهبان رقیب را تائيد کنند مطمنا شما هم باید بزنید گاراژ.

    نظرات شما -
    • ۴۶
      0

      محمدآقا من نمی‌دونم چقدر سواد داری ؟ فقط اینو بدان احمدی نژاد یارانه را از جیب باش نمیده تا عزیز باشه ، یارانه ثروت همه ملت ایرانه ، پس لطفاً دیگه این حرفها رو تکرار نکنید و به شرافت ملت توهین نکنید !!!

    • .
      0

      آن موقع خودش مسوول سازماندهی اون افراد به اسم مردم بود

    • علفکار سیستانی
      0

      احسنت. شما باید برای تدریس جامعه شناسی و علوم سیاسی و علوم اقتصادی و بالاخص تاریخ سیاسی معاصر به دانشگاه بروید تا میلیونها ایرانی از فیض وجودتان بهره ببرند. کنج خانه چرا نشسته اید ؟؟

  • رضا
    0

    حقیقت محض است .خودشان اتش زدن و غارت کردن .باید بروند بمیرن با این نامردی وناجوانمردی.مرد نیستن که هیچ ازاده هم نیستن

  • هامی
    0

    احمدی نڗاد رسما با این موضع دکمه ی خروج را زود هنگام فعال کرد،

  • ایرانی
    0

    اون موقع مردم بیچاره را با اسم خس و خاشاک کشتید و الان ادای مظلومان را در میاری تا محبوب بشی؟ البته تا حد زیادی هم توانستید چون این مردم عاشق دروغگویان و افراد پوپولیستند.چطور رییس امنیت ملی یه کشور اون زمان این حرفها را میزنذ؟ چطور مردم ساده باور میکند؟ البته خلایق هر چه لایق.

  • ناشناس
    0

    دوباره بگم بگم رو شروع کردی؟

  • ۴۶
    0

    پروردگارا ، هرآنچه خود مصلحت میدانی ، درسال ۱۴۰۰ به ملت شریف ایران عطا فرما

  • حمزه
    0

    ای چاپلوس ، تو خودت سال ۸۸ فتنه را به پا کردی

  • الن
    0

    نماد نظام پوپولیستی همین اقای احمدی نژاد است!! شما در سال 88 مردم را خش و خاشاک می خواندید ولی حالا نظر دیگری دارید !! شما در منجلابی که خود ساخته ای فرو رفته اید ، هر چه دست و پا بزنید غرق شدن شما سریعتر خواهد بود.

  • مومنی
    0

    آقای دکتر احمدی نژاد سلام خدا وکیلی دو دوره بهت رای دادم خیلی متاسفم که به فردی مثل شما اعتماد کردیم ، آقای دکتر چگونه اینقدر دروغ می گویید ؟! آقای میر حسین موسوی همان موقع بعد مناظره گفت در آینده احمدی نژاد را می شناسید راست گفت ؟ چرا که حرف‌هایی که امروز از زبان تلخ شما زده می شود جای بسیار تاسف دارد ؟ همه این افکار شما همون افکار فاسد مشاعی و بقایی هست که از اسراییل کودک کش حمایت کردند ؟ همون افکار منافقانه مشاعی منافق است که در روح و جان تو رسوخ کرده و جادوی تان کرده اند تا امروز برای بدست آوردن مجدد قدرت این حرفهای نا بخردانه و دشمن شاد بزنی ؟! آقای دکتر چگونه از فتنه ۸۸ و ۹۸ اینگونه حرف می زنی ؟! در صورتیکه شما ۱۸۰ درجه تغییر کرده ای ؟ دکتر به فرموده امام حسین ع اگر. دین ندارید آزاده باشید ، اگر از نظام زاویه گرفتی حداقل آزاده باش و بخاطر هشت سال ریس دولت بودی احترام بگذار و اینقدر اراجیف نباف مردم چه مخالفین و چه موافقین در گذشته دیگر ترا شناخته اند و بهتره بری پیش یک روان شناس خبره این جادو جنبل هایی که مشاعی ترا جادو کرده جادوها را خنثی کند تا آدم بشی و احمدی نژاد واقعی بشی و عاقبت بخیر بشی .

  • محمود
    0

    موقع انتخابات تمام میشن حامی ودوست مردم واتمام رای گیری میشن دشمن مردم دست بردارید اصلا نه مردم شما را می خوان ونه رای میدن.دست از سر این مردم بر دارید .اگر مردم خدمت شماها را نخواهند باید چه کار کنند..رای خیانت به ایران وایرانی است.ولی حقیقت است

  • عباس
    0

    نه اقای احمدی نژاد حقیقت گو است کسانی هستند که گرایشی به جایی ندارند و می خواهند ابی برای خودشان گرم شود نه سابقه کشورداری دارند ونه می دانند کشور چگونه با چه سختی به وجود امده حالا شعله هایی از اتش برداشته به این جناح وان جناح حمله ور می شوند . ..اگر شما مدعی کشور داری هستید یا برای غارت به فرز ندانتان در خارج از کشور نعره می کشید راه خودتان را جدا کنید که مردم دیگر در اقتصاد حرف شما منهدم شدند ..مملکت داری سیاست میخواهد راه وروش میخواهد قائده منطق میخواهد نه غارت و صادرات به نفع شماها....پس تز تجربه دکتر احمدی نژاد ودکتر روحانی وحتی تجربه مرحوم هاشمی باید استفاده نمود و حتی اقای میر حسین موسوی و حتی اقای کروبی پس بیاید این تفنگ پر را بر سر هم دیگر خالی نکنید وتجربه رامد نظر قرار دهیم تا کشور از این بحران خارج شود صندلی که شما چسبید هاید برایش جای تو که تجربه نداری نیست مردم این انقلاب مفت بدست نیاوردند شهید دادند ولی سو استفاده نکنید دوست باشید تا خداوند کمک شما کند ...طرف بچهاش تو خارج زندگی می کند بعد همیشه می گویید مرگ بر امریکا و اسراییل فلان فلان..تو فرزند خودت بیار تو ایران زندگی کند بعد نظر بده.. منظور دو تابعیتی هاست

  • OK
    0

    ای عوام فریب! ۱۲ سال دیر اعتراف به واقعیت کردی! همون سال ۱۳۸۸ که مردم به تو رأی ندادند و برای اینکه موسوی منتقد برخی قدرتهای حکومتی و یار مرحوم هاشمی به قدرت نرسد با ارفاق برنده اعلام شدی باید به واقعیت اعتراف می کردی نه الآن که ۱۲ سال گذشته و آبها از آسیاب افتاده و تو هم کاره ای نیستی و هر روز با یک خبرگزاری خارجی مصاحبه می کنی تا نام پر آوازه ات از زبانها نیفتد و از ذهنها فراموش نشود! مردم سوریه به خاطر این بشار اسد را نمی خواهند چونکه وابسته به حکومت ایران است و از ایران دستور می گیرد و سیاستهای منطقه ای ایران را اجرا می کند وگرنه دلیل دیگری ندارد که او را نخواهند حتی اگر مادام العمر هم رئیس جمهور سوریه باقی بماند.

  • ارسالی
    0

    الان این تحریف بود یا تخریب بود یا یک تحلیل تحریفی تخریبی بود؟ ولی به نظر من این یک خود زنی رسانه ای است

  • ناشناس
    0

    چرا نظرم رو سانسور میکنی؟ مگه حرف زشتی زدم؟ من فقط گفتم دوباره بگم بگم رو شروع نکن. آیا حرف زشتی بود؟

  • سرمد
    0

    خدایا ممنونیم از تصفیه مفسدان و بازیگران سیاست باز عرصه ی ظلم و بی عدالتی در وطنم اگر قصه ی پر غصه ی 88 نبود چهره كريه اقليت افراد فتنه گر رو نمي شد زيرا كه تشخيص خوب و بد و حق و ناحق در غبار فتنه بسيار سخت است آنهم زماني كه با چهره ي ديانت و مردم فريبي عجين مي شود و به قربا ن امام حسين (ع) و عاشورايش كه فتنه ي 88 را و چهره كريه اقليت فتنه گررا براي اكثريت مردم خداجو آشكار ساخت

    نظرات شما -
    • و
      0

      خودش می گوید فتنه ای در کار نبود تمام حرفهای که میزدن حق بود

  • فریبرز
    0

    آقای احمدی نژاد مطمئن باشید اگر در دور اول رقیب شما آقای رفسنجانی نبود شما انتخاب نمیشدید و دورواقع مردم از سر نفرت از ایشان به شما رای دادند ضمنا در دور دوم اگر سخنرانی رهبری مبنی بر اینکه خط فکری شما به ایشان مزدیکتر است نبود باز هم انتخاب نمیشدید ،شما بطور کاملا اتفاقی در خطب افتادید که 8 سال مردم را به بدبختی کشیدید وگرنه نه بطور عملی نه تجربی نه تئوری در حد ریاست جمهوری نبودین.

  • محسن
    0

    سوریه خط مقدم ماست. احمق ها فقط جلوی پای خود را میبینند.

    نظرات شما -
    • یکی از مردم
      0

      احمقها مردم دیگه رو بلاگردان میکنند!!! پست فطرتها آسایش رو از بقیه میگیرند تا به خواسته خود خودپرستشون برسند!

  • جمعه
    0

    مشدی، چرا نظرم را سانسور کردی؟؟؟؟من عین حقیقت را نوشتم .خوش انصاف باش.

  • ....
    0

    هرکس مثل من فکر نکند،بی بصیرت و منافق است.

  • مورچه
    0

    رای بی رای مشت بردهان عرسکهای خیمه شب بازی میباشد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      و همچنین عروسک گردان

    • حسین
      0

      و البانی نشینان

    • ....
      0

      آقای مورچه یکبار با صدای بلند که همه کاربرای فوری بشنوند بگویید از آلبانی نیستید تا خیال همه راحت بشود اگر نگویید این انگ روی شما می ماند چون مردم ایران آلبانی نشین ها را همدست صدام می دانند وادمهای خوشنامی نیستند

    • ازمورچه ب نقطه چین
      0

      نفس ثو شهید نمی کنم نقطه چین بحز اسدی دلقک دوستان کامنت گذار البانی نیستم اهل جنوب تهران هستم محله ای بنام مولوی همه کف کف فرودستان پایتخت من ۸کلاس درس خواندم وسواد سیاسی ندارم اما خدا این توقیق داد که ۱۵ماه درنقطه صفر مرزی پادگان نیروی دریایی درمعاصره باکمترین امکانات جنگی ..زمان بنی صدر.. وزخم خورده همین صدام لعنتی هستم ریالی هم ازجایی نگرفتم ترکش خمپاره ۶۰ریه ام سوارخ کرده ۴۰ساله دست وپاهم ترکش خورده صدامم بی منت یک شمعه ای غباری باخوبان روزگارهم نفس بودم که خواست خدابود درکل البانی نیستم لعنت به همه منافقین هم اون سازمانی ها هم اینا که ب مردم فرودست ظلم میکنند من فقط نظرمیزارم بر ای ثروت خدادی ما مردم دارا وندار ب امیدخدا حقوق مونو میگیریم

    • د
      0

      رای بی رای یعنی آمدن یک تندرو که اصلا اهمیتی برایش ن دارد چند درصد رای داردوبرایش خیلی بهتره چون مردمی هم بهش رای ندادن که برابرشان احساس مسولیت کند وفقط دنبال اجرا برنامه ها خودش میرود مردم کعچه بهش رای ندادن که بتوانند بهش اعتراض کنند چون خودشان با رای ندادن راه برایش باز کردن

    • مورچه ب د
      0

      اقای د هشت سال پیش همین حرفهابود مردم رای دادن نتیجه رای شد حسن فریدون من رای بی رای را پیشنهاد مینم

  • شادی
    0

    توچی میگی این وسط بروبابا رای بی رای به کوچک وبزرگ تودکه عددی نیستی

  • دانیال
    0

    شما که میگفتید اینا خس و خاشاک هستند چی شد دم انتخابات نطرتو عوض کردی

  • ناشناس
    0

    بله اما در سال ۸۸ شما مردم را خس و خاشاک خواندید با باتوم و گاز اشک اور کتک زیدید با وانت از روی کسی رد شدید و توی سر مردم با باتوم کوبیدید و با تیر هم شلیک کردید

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      اول به چهل ملیون تبریک گفت بعد گفت کسانی که باعث اغتشاش میشوند خس و خاشاک هستند ایا با این حرف مشکلی داری در ضمن اینها بهانه است تقلب اسم رمز فتنه گران و خس و خاشاک بود

    • ناشناس
      0

      اقا حسین از تعداد منفی و مثبت همین پست معلومه تعداد موافقان و مخالفانتان به قول دکترتون اب را بریزین همونجا که میسوزه

    • ناشناس تر
      0

      جمع آمار شما تا این لحظه به چهل نرسیده و 47 در صد مخالف دارین. تازه اینجا خیلی هم ملاک محسوب نمیشه.

  • قلندر 5
    0

    درود بر کسی که اعتراف به خرابکاری خود و اطرافیان میکند حرف حساب جواب ندارد اما جناب آقای احمدی نژاد شما رییس شورای عالی امنیت ملی بودید و کسی نمیتونست بالای حرف شما حرف بزند حتی نظر شما به رهبری نزدیکتر بودش چطور نتوانستی جلوی آن همه بگیر و ببند و کشتار را بگیری؟ به هر حال امیدوارم سخنان شما از روی صداقت و توبه کردن باشد.شما الان یه اصلاحطلب واقعی هستید اما یه عذرخواهی به مخالفان آن دوران بدهکاری و من شما را تحسین خواهم کرد.بدرود

    نظرات شما -
    • قلندر6
      0

      رئیس شورای امنیت ملی آقای روحانی بود و هنوز هم هست. دستور حصر حضرات رو هم آقای روحانی صادر کرد. چرا گردن دیگران میندازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • به قلندر 6
      0

      مرد نا حسابی رییس‌جمهور رییس شورای عالی امنیت ملی بوده از اول تا به حال روحانی دبیر شورای عالی امنیت ملی بود زمان احمدی نژاد آن هم به حکم رهبری پس بیسواد برو مطالعه کن قانون اساسی را بخوان

  • مراد بیگ
    0

    ای تف سربالا و دمل چرکین نظام .وقاحت هم حدی داره .

  • ما
    0

    بله دقیقا مردم انقلابی ایران هیچگاه حرکتی نمیکنن که امنیت کشور به خطر افتد انان که اغتشاش و شورش به پا کردند مردم نبوده و نیستند

  • مهدی
    0

    درود بر دکتر احمدی‌نژاد تنها مرد عمل

    نظرات شما -
    • مهدی 2
      0

      منم مرد عملم یه بست بده با زرورق ژوون خووت

  • ما
    0

    ولی در باره سوریه با عقیده شخصی شما موافق نیستم در باره حمایت از سوریه و مبارزه با دشمنان اسلام و تروریست ها و دفاع از اماکن متبرکه و مقدسات را فقط رهبر عالی قدر و مراجع عظام و ارا اکثریت مصلحت نظام در باره آن تصمیم میگیرند و ما مردم انقلابی هم گوش به فرمان اجرا و تا پای جان از آن همایت خواهیم کرد

  • امیررضا
    0

    هی گفتی احمدی‌نژاد بیاد حالا بفرمایید تحویل بگیرین تا کی میخواین رای بدین همین احمدی‌نژاد بود سال ۸۸ مردمو کشت از خواب خرگوشی بیدارشین

  • ناشناس
    0

    احمدی نژاد خجالت بکش

  • حاشاك
    0

    احسن به دكتر ،،،،،اعتراف كردي كه مردم را حكومت را مجبور به اغتشاش كرد ،وأنها را كشت

  • کسری
    0

    آرمانهای جدید. گزافه گوییهای جدید. فقط نه گفتن به سیکل چرخشی پدرخوانده های این مملکت.

  • سید حسین
    0

    جناب آقای دکتر سید احمدی نژاد متخصص در امور مدیریت جهانی است و باعث افتخار جهانیان می باشد.

  • رحیم آب منگول ویکی
    0

    احمدی نژاد هاله نور چشم ماست نور دو چشمان ماست یه گونی سیب زمینی داده دستم حالا زرتی مست مستم ساندیس هم نمک دارد

  • ایرانی
    0

    خجالت نمی کشه اینقدر دروغ بهم میبافه وچهره مظلوم بخود میگیره ؟؟؟!!!!!

  • پیر فرزانه
    0

    اقای احمقی نزاد یاد ت رفته میدان ولیعصر عج سیزده میلیون مردم شریف علیرغم سفارش حضرت آقا که هرکسی به هر کاندیدیایی رای داده اجر معنویش باخدا ولی تو بی شعور همان مردم عزیز را خار وخس خواندی گم شو احمق

    نظرات شما -
    • فرزانه جوان
      0

      مردم رو نگفت. کسایی رو گفت با یه نسیم موضعشون عوض میشه. کسایی رو گفت که دنبال دروغ ها و تحریک های جنبش سبز راه افتاده بودن. کسایی رو گفت که هویت ملی و میهنی خودشون رو قربانی معیشت طلبی میکنن. کسایی رو گفت که دلشون میخاد راحت باشن حتی به قیمت برده غرب بودن. کسایی رو گفت که میبینن قرارداد کرسنت رو کی بسته ولی جای اینکه برن در خونه اش، میرن ماشی همسایشون رو آتیش میزنن....

  • OK
    0

    از هواداران دکتر احمدی نژاد می خواهیم به پاس روحیه عدالت خواهی و ظلم ستیزی دکتر با راه اندازی کمپین یا هشتگ او را کاندید دبیرکلی سازمان ملل متحد و دریافت صلح نوبل کنند!

    نظرات شما -
    • من
      0

      اره واقعاراست گفتی مردحسابی اولاایرانی رابه سازمان ملل راه نمیدن دومااگرکمی ابروداشته باشیم این میبره مگراین چه کسی هست درفتنه 88 ایران بهم ریخت تااین اقابمونه الان اومده چه حرفهای میزنه اینوبدون اگراورئیس جمهوربشه اولاهیچ اعتقادی به ولایت نداره بخداایران راچنان درهم میپیچه دودستی تحویل دشمنان میده احمدینژاداندوره نیست الان مارزهراگین هست اگرازکسی کمی نظرش برگرده چنان درموردان بیحیاین میکنه خداداندلطفا عجله نکن وازگفته های من هم عصبانی نشو نه فامیل من هست نه توولی کمی عملکردش رابعدازپایان ریاستش تاحالابرسی کن بعددفاع کن تاحالاکجابودچرابه روحانی جواب نمیدادحالاچندماه هست شروع کرده چرااسرائیل راضی به انتخاب اوست باسندمیگم چون میداندهیچکس مثل اونمیتونه جلورهبری بیاستدحداقل دیگران حیاوحرمت رامیداننداین بیحیاترین ادم هست میدانم عصبانی میشوی ولی حقیقت هست لطفامردم را ازچاله به چاه نندازیدانقلابی بود پرکاربود فلان کارراکردولی گذشته اون احمدینژاد نیست الان این دشمن ترازدشمن هست براایران دودوره به اورای دادم ولی دوسال اخردیگرتمام شدممنون

  • ناشناس
    0

    احمدی نژاد یا واقعا عوض شده یا این هم حقه حاکمییته خدا عالم است

    نظرات شما -
    • کارگر
      0

      به هیچ وجه عوض نشده...قبل از انتخابات 84 حرفهاش هست برید ببینید درست برعکس عمل کرد حتی گفت یعنی مشکل مملکت ما موی جوانهاست که .... ولی سردار احمدی مقدم نامه اش رو نشون داد که امضا کرده بود با همین جوانها قاطعانه برخورد بشه! این اقا یه فریبکار واقعیه برای رای آوردن هرکاری میکنه...فریب نخورید

    • ..
      0

      احمدی نژاد همان خر فقط پالانش را عوض کرده

  • کاربر ناشناس
    0

    من تبلیقات سال 88 هیچ وقت یادم نمیره این جبش سبز مسخره یادم نمیره رونوشتها روکاغذها سبز ازنامهای مقدس اهل بیت اسفاده کرده بودن تمام ریخته بودن توخیابونها توجوبها هر کسی ازروی آنها رد می شدن گفتم وای این بی حرمتی عاقبتش شر به پا میشه عاقبتم موسوی با این بی حرمتی به نام اعمه اطاهار گرفتار حصر خانه شد

    نظرات شما -
    • نوید
      0

      این آقا بدجوری کاسه کوزه شما مدعیان فتنه را بهم زده بزودی آخرین پرده می افتاد واعتراف می کند ادعا تقلب هم درست بود

    • سعید
      0

      این جنبش سبز مسخره رو جدا خیلی خوب گفتین. کاش مردم میفهمیدن که جنبش سبز و بنفش و این زهر مار ها از کجا در میان و سرشون تو چه آخوریه.

    • تو سعید
      0

      سر آنها که در حصر.اما تو سرت تو آخوره

  • ریاکار!
    0

    چرا اینهارو نزدیک انتخابات میگی؟؟؟ تا حالا این حرفهارو برای چی نگهداشته بودی؟ مردمو چی حساب میکنی؟تو فقط دنبال فریب مردم هستی همین

  • سید محمد خاتمی
    0

    درود بر مخالف من .

  • محمود
    0

    مرد حقیقت فقط احمدی نژاد

  • محمد
    0

    رئیس جمهور در ایران و آمریکا کاره ای نیستند در آمریکا احزاب حرف آخر را میزنن در ایران افراد دیگر ریاست جمهوری فقط برای این است که مسئولیت به گردن آنان نباشه و مردم مشکلات کشور از ناتوانی رئاست جمهوری بدانند اگر آنان می‌توانند و برای رفع مشکلات کشور همکاری نمی‌کنند گناه کار هستند

    نظرات شما -
    • محمد2
      0

      روحانی، برای مثال، از اول انقلاب توی سیستم حکومتی کشور ذی اثر و دارای مسئولیت های مختلف بوده. اگر توی این همه سال نتونسته بفهمه که رئیس جمهور کاره ای نیست، پس باید خیلی کودن بوده باشه. اگر با این همه سابقه توی ارکان حکومتی کشور، میاد کاندید میشه، یعنی رئیس جمهور خیلی هم کاره ای هست و یعنی حرف جنابعالی ها از بیخ دروغ و عوام فریبی است.

    • به محمد 2
      0

      زرررشک با ساندیس چطوره؟ رییس جمهور در ظاهر در باطن صد دولت سایه موازی رییس جمهور دستش کوتاست و هر روز برایش بامبول درست کردند

  • مهدی
    0

    میتونم بگم محمود ساقیش و عوض کرده..حرف بسیاره ولی .....

  • محمد
    0

    کار به حرف احمدی نژاد ندارم ولی تو کار خدا موندم نمیدونم چرا موقع انتخابات که میشه هر کی که لال بوده زبون باز میکنه و یه نظری میده تا خودشو خوب جلوه بده این رای بی صاحاب ماست که ادمای لال رو شفا میده مگه نه امثال احمدی نژاد تا الان کجا بودن که حالا یه دفعه ای پیداشون شده و به فکر مردم بدبخت ایرانن ¿

  • س
    0

    یا احمدی یا هیچ احدی .

  • ل
    0

    الان چرا مملکت به این روز افتاده همه ملت گرفتاریم با این گرونیو تورم هنوز بند ه خدا ریس جمهور نشده چرا انقد بد بیراه مگین چرا به خدا آقای احمدنژاد لایق ریس جمهور بشه اگه به هرکه رای میدن اول فکر کنید بعد تصمیم بگیرید

    نظرات شما -
    • نوید
      0

      برو پی کارت بدبخت بیسواد

  • عبدالرضا جعفری
    0

    باسلام دوستان همراه من نمیدانم احمدی نژاد خودشو چی حساب میکنه واقعا دیگه شورشو در آورده اگر حضور مردم در نه دی هشتاد هشت نبود پوست سر تو رامیکندند فقط میتونم بگم خدا از شر فتنه او همه مارا واسلام عزیز را و.....حفظ کند این فرد خیلی بی حیا وهتاک وپر رو وخود خواه وخود شیفته است مردم شما را بخدا زیاد دیگه گول اورا نخورید اگر او بیاید وضع بدتر از این میشود

  • جعفری
    0

    سلام دوستان ماجرای هولو کاست را میدانید یا نه در دنیا هر کس هو لو کاست را انکار کند یا زیر ُسئوال ببرد در هر مقامی باشد محکوم بزندان میشودهمین احمقی نژاد رفت سازمان ملل هولوکاست را انکار کرد ودنیارا در مقابل ایران قرار داد واز آن زمان تحریمهای شدید از راه رسیدتمامی این بد بختیها زیر سر احمقی نژاد است چرا یک عده باز میخواهند او بیاید تازه کم کم میخواهیم گند کار یهای او را پاک کنیم پس از ده سال شمارا بخدا مردم حساب شده فکر کنید او آن فردآرمانی ما ملت ایران که بیاید وایران رابسازد نیست فکر دیگری بکنید بروید سراغ نیروی جوان انقلابی وجهادی پا دست وامتحان پس داده با مید آنروز انشاء الله

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      تو با تموم کبکبه و دبدبه حرف زدنت، هولوکاست یهودی رو که اثبات شده که دروغ بوده، قبول داری؟؟ اما هولوکاست ایرانی ها توی جنگ جهانی اول رو ندید میگیری؟؟ خودت رو با شرف و میهن دوست هم قلمداد میکنی حتما. تحریم ها هم از زمان درخواست کتبی دوستان اصلاح طلبت از آمریکا، تشدید شد و ربطی به احمدی نژاد نداشت. مغلطه نکن بیخودی.

    • به رفیق محمد ساندیس
      0

      ایندفعه نظر دروغ گذاشتی نارفیق قرار شد صادق باشیم منظورم هلوکاسته درود بر شرف سید محمد خاتمی مقتدر بزرگ و احمدی نژاد این دو شخصیت بالای 60 میلیون رای دارند بله رفیق محمد انصاف داشته باشیم و به شورای نگهبان استصوابی بگوییم فیتیله را پایین بکش

  • حاج کاطم
    0

    والا اون زمان من بتو رای دادم و یادمه به سبزها گفتی خس و خاشاک اگه جشن نمیگرفتی و متعادل تر رفتار میکردی شاید به اون جاها نمیرسید

  • ح .ش
    0

    میگه فتنه گران ۸۸کی بودند یا سرانشان کی بودند؟ همین اقایانی که الان وضع مملکتو به این روز انداختن از مهرهای اصلی فتنه بودند..اگر شیر مردی مثل احمدی نبود این مصیبت (البته خیلی بیشتراز این) که الان میکشیم باید ۱۶ سال پیش سرمان میامد...پس اقا یا خانم محترمی که به اقای دکتر احمدی نژاد توهین میکنی، یه مقدار ادب وا عفت کلام برای هر انسانی؛ از خصوصیات هر انسانی بوده وهست...توهین به دکتر عزیز ،یعنی توهین به بیش از هفتاد درصد مردم ایران عزیز

  • ناشناس
    0

    دکتر احمدی نژاد ترمز بریده دمش گرم. ناز نفست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها