تصادف ۲ خودروی سواری در قزوین یک کشته و ۶ مصدوم بر جای گذاشت

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: تصادف شدید ۲ خودرو سواری در ۲ کیلومتری جاده تاکستان به سمت قزوین یک کشته و ۶ مصدوم بر جای گذاشت.

تصادف ۲ خودروی سواری در قزوین یک کشته و ۶ مصدوم بر جای گذاشت

سهیل سلطانی از چهارمین سانحه رانندگی محورهای موصلاتی استان در سال جدید خبر داد و اظهار داشت: ساعتی قبل با مرکز ارتباطات فوریتهای پزشکی استان قزوین گرفته شد که حاکی از تصادفی 2 خودرو سواری در حد فاصل 2 کیلومتر بعد از تاکستان به سمت قزوین بود.

وی اضافه کرد: بلافاصله 2 دستگاه آمبولانس فوریتهای پزشکی از پایگاه‌های کهک و تاکستان به محل حادثه اعزام شدند و پس از رسیدن به محل حادثه تریاژ (دسته‌بندی) مصدومان انجام شد. بلافاصله هم مصدومان حادثه توسط کارشناسان اورژانس مورد معاینه و ارزیابی قرار گرفتند که مشخص شد این حادثه یک کشته و 6 مصدوم داشت.

سلطانی ادامه داد: 6 مصدوم حادثه با توجه به آسیب های وارده و جهت تکمیل روند درمان توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شفا تاکستان منتقل شدند.

واژگونی یک وانت در آبگرم و کشته شدن راننده

رئیس مرکز مدیریت خدمات و فوریت‌های پزشکی استان همچنین به تصادف دیگر دیروز در محور آبگرم به آوج اشاره کرد و گفت: صبح امروز هم یک دستگاه خودروی پیکان وانت در محدوده جاده آبگرم به آوج واژگون شد و متاسفانه راننده آن به دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی فوت کرد.

سلطانی اضافه کرد: بعد از تماس افراد حاضر در محل با مرکز ارتباطات فوریت‌های پزشکی آمبولانس‌های پایگاه آبگرم به سرعت به محل حادثه اعزام شدند؛ اما متاسفانه انجام عملیات احیا و اقدامات درمانی پیشرفته دیگر جواب نداد و راننده این وانت فوت کرد و بعد از حضور نیروهای انتظامی در محل حادثه متوفی به آنها تحویل داده شد که علت حادثه از سوی عوامل انتظامی بی‌احتیاطی راننده، سرعت بالا و انحراف به چپ عنوان شده است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش شدید تصادفات جاده‌ای منجر به فوت و جرح در استان قزوین مسئولان ترافیک استان قزوین باید تمهیدات ویژه‌ای را برای مدیریت سفرهای جاده‌ای و افزایش ایمنی راه‌ها و ترددها انجام دهند.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها