رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

ظرفیت تشخیص کرونا در سمنان ۳ برابر افزایش یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان با اشاره به افتتاح دومین آزمایشگاه تخصصی ویروس‌شناسی این دانشگاه گفت: ظرفیت تشخیص کرونا در سمنان به ۳برابر افزایش یافت.

ظرفیت تشخیص کرونا در سمنان ۳ برابر افزایش یافت

نوید دانایی در حاشیه افتتاح دومین آزمایشگاه تخصصی ویروس‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان اظهار داشت: امروز دومین آزمایشگاه تخصصی ویروس‌شناسی این دانشگاه با قابلیت تشخیص ویروس کرونا (کووید ۱۹) و همچنین شناسایی سایر ویروس‌ها راه‌اندازی شد.

وی از افزایش آمادگی برای مقابله با این بیماری با شروع همه‌گیری ویروس کرونا خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این آزمایشگاه، ظرفیت تشخیصی در بحث ویروس کرونا به ۳ برابر افزایش یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان اظهار داشت: با راه‌اندازی این آزمایشگاه دانشگاه علوم پزشکی سمنان آمادگی تشخیص روزانه یک هزار آزمایش کرونا را دارد.

دانایی بیان کرد: دومین آزمایشگاه تخصصی ویروس‌شناسی سمنان در زیربنای ۸۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال راه‌اندازی شده است.

وی تأکید کرد: بهترین امکانات و استفاده از مجهزترین امکانات و تجهیزات استاندارد در این مجموعه قرار داده شده است تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن به مردم خدمات‌رسانی کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی سمنان اظهار داشت: مردم باید خطر پیک چهارم کرونا را جدی بگیرند و سهل‌انگاری و غفلتی در این زمینه نداشته باشند و با پرهیز از دورهمی های خانوادگی و سفر رفتن خود را از ابتلا به کرونا مصون بدارند.

دانایی گفت: هرگونه سهل‌انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی ممکن است شرایط بد و بحرانی را پس از تعطیلات نوروزی رقم بزند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها