نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس:

مشکلات کم‌آبی در شهرستان دشتستان حل شود

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پیشگیری از تکرار مشکلات کم‌آبی این شهرستان گفت: این مشکلات تا قبل از رسیدن تابستان باید حل شود.

مشکلات کم‌آبی در شهرستان دشتستان حل شود

ابراهیم رضایی عصر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت اعیاد شعبانیه در شبانکاره با بیان اینکه پاسداری وظیفه سنگینی است، اظهار داشت: اکنون نیز باید از معیشت مردم، از اشتغال و رفاه مردم پاسداری کنیم و برای رفع مشکلات و تأمین نیازهای مردم نیاز به تلاش ویژه داریم.

رضایی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ پاسداری و فرهنگ و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: باید این فرهنگ در عرصه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و… نیز وارد شود. در فرهنگ حاج قاسم سلیمانی، اختلاس و رانت‌خواری، پارتی بازی، ویژه‌خواری و آقازاده بازی جایی ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت انرژی هسته‌ای اشاره کرد و افزود: اقتدار آینده ایران بستگی به انرژی هسته‌ای دارد چراکه کاربردهای فراوانی از جمله سوخت هواپیما، شناورها، پزشکی، علمی و… دارد و نیاز داریم که به آن دست یابیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از زیاده‌خواهی‌های کشورهای غربی و بویژه اعضای گروه ۱+۵ گفت: خودشان بمب اتمی هم ساخته‌اند ولی به ما می‌گویند از انرژی هسته‌ای برای برق هم استفاده نکنید. برای اینکه به این سطح از فناوری هسته‌ای دست یابیم، نخبگان و دانشمندان زیادی را تقدیم کرده‌ایم.

وی تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی را از مطالبات رهبر معظم انقلاب و یک ضرورت دانست و افزود: وقتی از دولت جوان حزب‌الهی صحبت می‌کنیم منظور یک باند سیاسی خاصی نیست و نباید آن را مصادره کرده یا در چپ و راست و یک قبیله سیاسی محدود کنیم.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با بیان اینکه مردم روزهای سختی را به لحاظ معیشتی و اقتصادی می‌گذرانند، تصریح کرد: در طی سالیان اخیر فشار زیادی بر مردم در حوزه معیشتی و رفاهی وارد شده است و ما معتقدیم که راه حل رفع مشکلات فعلی کشور تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی است تا با کار جهادی و روحیه انقلابی به مردم خدمت کند و مشکلات را کم کند.

رضایی در ادامه با اشاره به مشکلات حوزه آب تاکید کرد: کشاورزان شبانکاره از داشتن اولین نیاز خود برای کشاورزی محروم هستند و در مقابل آنها شرمنده هستیم. همه مسئولان باید از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات مردم استفاده کنند.

وی اضافه کرد: برای رفع مشکل آب شرب در دشتستان باید از همین الان تلاش شود تا در فصل گرم سال شاهد تکرار مشکلات کم‌آبی سال‌های قبل نباشیم و دوباره شرمنده این مردم نشویم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به همراه سایر مسئولان، پیگیری‌های مستمری را برای تکمیل و تجهیز بیمارستان محلی شبانکاره داشته‌ایم و همچنان پیگیر تأمین نیازها و خواسته‌های مردم این منطقه هستیم.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها