انتخاب معتمدین هیأت اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ در اصفهان

معتمدین هیأت اجرایی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهرهای شهرستان انتخاب شدند.

انتخاب معتمدین هیأت اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ در اصفهان

فرماندار اصفهان در جلسه مشترک انتخاب معتمدین هیأت اجرایی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان، با تأکید بر اهمیت سلامت و امانتداری در برگزاری انتخابات، اظهار کرد: مجریان، ناظران و همه دست اندرکاران انتخابات باید با رعایت مر قانون و حرکت بر مدار قانون عمل کنند تا شاهد انتخاباتی سالم و باشکوه باشیم.

حسین سیستانی بر لزوم بسترسازی مناسب جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سال آینده تأکید کرد و افزود: باتوجه به شرایط فعلی کشور و توطئه های بسیار علیه انقلاب و نظام، مشارکت حداکثری مردم در عرصه های مختلف به خصوص انتخابات باعث حفظ و تقویت نظام و کشور شده و آن را در مقابل توطئه های شوم دشمنان بیمه می کند.

وی گفت: این دوره از انتخابات با حضور حداکثری مردم، افتخار دیگری در کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثبت خواهد کرد.

فرماندار اصفهان، با تأکید بر اینکه معتمدین هیأت اجرایی باید از وقت و اطلاعات کافی و توانمندی لازم برای انجام امور محوله برخوردار باشند، تصریح کرد: اعضای هیأت اجرایی انتخابات، در انجام امور مربوطه و وظایف محوله همکاری و همراهی متعهدانه و دلسوزانه ای دارند و وجود آنان به روند توأم با سلامت و صلابت انتخابات کمک شایانی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه انتخابات دارای نقش مؤثری در توسعه کشور است، خاطرنشان کرد: انتخابات تجلی حضور مردم و تعیین سرنوشت خودشان است و از نقش و جایگاه والایی در پیش‌برد امور و حل مسائل و مشکلات جامعه در ابعاد مختلف برخوردار است.

سیستانی افزود: از بدو انقلاب تاکنون، روند برگزاری انتخابات، یک روند تکاملی بوده و امروزه شرایط برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت تمام اقشار و آحاد مردم مهیاست که این مهم، نتیجه اجرای خوب و اقدامات سازنده تمام دست اندرکاران انتخابات تلقی می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری و همراهی خوب دست اندرکاران انتخابات، شاهد انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

به نقل از فرمانداری اصفهان، در این جلسه که با حضور فرماندار اصفهان، رئیس ثبت احوال شهرستان، نماینده آموزش و پرورش و همچنین رئیس دادگستری و دادستان اصفهان و ۳۰ نفر از معتمدین، در فرمانداری اصفهان برگزار شد، پس از رأی گیری، ۸ نفر به عنوان اعضای اصلی معتمدین هیأت اجرایی انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان و ۵ نفر به عنوان اعضای علی البدل و ۹ نفر نیز به عنوان اعضای اصلی معتمدین هیأت اجرایی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری انتخاب شدند.

در این جلسه، سید احمد سجادی، مرتضی آراسته، علیرضا آقاحسینی، محمدعلی طرفه، علیرضا احمدی، رسول ذاکر، مصطفی حافظی صفت و محمد صافی از بین ۳۰ نفر از معتمدین به عنوان اعضای اصلی معتمدین هیأت اجرایی انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان و آقایان سید احمد سجادی، مرتضی آراسته، علیرضا آقاحسینی، محمدعلی طرفه، علیرضا احمدی، رسول ذاکر، مصطفی حافظی صفت، محمد صافی و مجید صادقی نیز به عنوان اعضای معتمدین هیأت اجرایی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری برگزیده شدند.

منبع: ایسنا

77

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها