حملات موشکی رژیم صهیونیستی به مواضع ارتش سوریه در ریف دمشق

فرماندهی ارتش سوریه اعلام کرد، پدافند هوایی این کشور سه حمله اسرائیل به مواضع نظامی ارتش در القطیفه در ریف دمشق را رهگیری و خنثی کرد.

حملات موشکی رژیم صهیونیستی به مواضع ارتش سوریه در ریف دمشق

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از خبرگزاری ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) فرماندهی ارتش سوریه بامداد امروز (سه‌شنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد، جنگنده‌های اسرائیلی چندین موشک را شب گذشته به مقرهای ارتش سوریه شلیک کردند که پدافند دفاع هوایی سوریه توانست آنها را رهگیری کرده و یکی از جنگنده‌ها را مورد اصابت قرار داد.

در بیانیه منتشر شده از سوی ستاد کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه آمده است، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چند موشک را از فراز اراضی لبنان به سمت منطقه القطیفه در ریف دمشق شلیک کردند که سامانه‌ دفاع هوایی سوریه آنها را دفع کرده و یکی از جنگنده‌های دشمن را هدف قرار دادند.

طبق این بیانیه رژیم صهیونیستی ساعاتی بعد رژیم صهیونیستی بار دیگر دو موشک زمین به زمین از منطقه جولان اشغالی شلیک کرد که این دو موشک نیز توسط سامانه‌های دفاع هوایی سوریه سرنگون شدند.

همچنین در ساعت چهار بامداد امروز جنگنده‌های اسرائیلی بار دیگر چهار موشک را از منطقه طبریا واقع در اراضی اشغالی شلیک کردند که سامانه‌های دفاع هوایی سوریه آنها را دفع کرده و یک موشک منهدم شد و لاشه آن در نزدیکی یکی از پایگاه‌های نظامی سقوط کرد و منجر به خسارات مالی شد.

این حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بار دیگر حمایت علنی این رژیم از گروه‌های تروریستی سوریه و تلاش‌های مذبوحانه این رژیم برای بالا بردن روحیه این تروریست‌ها در پی حملات شدید اخیر در منطقه حرستا در غوطه شرقی و پیروزی‌های پیاپی ارتش سوریه در ادلب را ثابت کرد.

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه بار دیگر نسبت به پیامدهای خطرناک چنین اقداماتی از سوی دشمن هشدار داده و اسرائیل را مسؤول کامل پیامدهای این اقدامات دانست و در ادامه بر آمادگی همیشگی نیروهای این ارتش برای مقابله با چنین حملاتی و نیز استمرار جنگ علیه گروه‌های تروریستی و قطع بازوهای تروریستی اسرائیل و نیز بازگشت امنیت و ثبات در تمامی مناطق سوریه تاکید کرد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها