عجله کیانوش رستمی برای انتقاد؛ کاش صبور بودی!

کیانوش رستمی در این سالهای اخیر وارد حاشیه‌هایی شده که او را از مدال و قهرمانی روز به روز دورتر می‌کند.

عجله کیانوش رستمی برای انتقاد؛ کاش صبور بودی!

کیانوش رستمی ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان در المپیک لندن و ریو موفق به کسب مدال نقره و طلا شد و افتخارات زیادی را برای ورزش کشور به دست آورد اما در همان بحبوحه المپیک ریو وارد حاشیه‌های زیادی شد که همچنان ادامه دارد؛ به طوریکه از ورزش قهرمانی فاصله گرفته و با صحبت‌ها و پست‌های مختلف بیشتر به حاشیه می‌پردازد.
وی بعد از کسب مدال المپیک ۲۰۱۶، به دلیل جدالی که با فدراسیون داشت و پیگیری تمریناتش به صورت انفرادی، نتوانست به نتایج خوبی دست پیدا کند. وی در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ و بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ ناکام بود و دست خالی به کشور برگشت. برای کسب سهمیه المپیک توکیو هم زمانی که برای مسابقات قطر جواب تلفن فدراسیون را نداد، با اظهارنظری عجیب اعلام کرد دوست ندارند او در المپیک توکیو مدال برسد و رکورددار شود.
در حالی که ورزشکاران سراسر دنیا در فاصله ۴ ماه مانده به المپیک روی این بازی‌ها تمرکز دارند، کیانوش رستمی به جای تمرکز برای مسابقات کسب سهمیه وارد حاشیه‌هایی شده که به نظر می‌رسد همچنان خیال بیرون آمدن از آن را ندارد، حاشیه‌هایی که روز به روز او را از مدال دورتر و به بازنشستگی نزدیکتر می‌کند.

عجله کیانوش رستمی برای انتقاد؛کاش صبور بودی!

وی شب گذشته با انتشار پستی عجیب با عنوان "ترازوی وزنه‌برداری میزان نیست" به برخی تبعیض‌ها برای انجام آزمایش دوپینگ اشاره کرد و گفت: چند روز پیش در تماس‌های تلفنی از من خواستند سه‌شنبه به تهران بیایم و تست دوپینگ بدهم و عدم حضور به منزله انصراف از مسابقات آسیایی و دوپینگ خواهد بود.

وی افزود: مجددا از فدراسیون تماس گرفتند و گفتند ماموران ناتو سه‌شنبه نیستند و من باید دوشنبه به تهران بیایم... من سریعا به تهران آمدم اما باز هم مثل دفعات قبل انجام آزمایش برخی دوستان به آینده موکول شده است، گویی برای آنها امتیاز خاصی قائلند و عدم حضورشان هیچ خطری برای حضور در مسابقات آتی به وجود نمی‌آورد.
کنایه رستمی در این پست به سهراب مرادی دیگر قهرمان وزنه‌برداری کشورمان است که به دلیل رسیدگی به کارهای شخصی دیرتر به اردوی ملی ملحق شد. قدمی هم به دلیل ابتلا به کرونا مدتی را در قرنطینه بود و حالا با منفی شدن تست کرونایش، از قرنطینه خارج شده است. کیانوش رستمی در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده که سهراب مرادی به همراه کیا قدمی صبح امروز به ستاد ملی مبارزه با دوپینگ رفتند و تست دادند.

عجله کیانوش رستمی برای انتقاد؛کاش صبور بودی!

بیشتر بخوانید: قهرمان وزنه‌برداری المپیک می‌گوید: «هنوز پاداش آن مدالی که تغییر کرد را نگرفته است.»

منبع: فارس

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها