خودکشی پسرعموهای هندی به خاطر یک عشق مشترک!/ ویدئو

عشق و علاقه دو پسرعموی هندی به یک دختر مشترک، آنها را به خودکشی همزمان سوق داد.

خودکشی پسرعموهای هندی به خاطر یک عشق مشترک!/ ویدئو

دو نوجوان هندوستانی در تصمیمی احساسی و بدون تعقل به دلیل علاقه به یک دختر مشترک زندگی خود را پایان دادند. در این اتفاق تلخ «ماهنِدرا گورجار» و «دِوراج گورجار» ۲۳ ساله با پریدن در مقابل یک قطار خودکشی کردند. این اتفاق در اوایل روز دوشنبه و در منطقه «بوندی» واقع در ایالت راجاستان هند رخ داد.

اجساد این دو نوجوان در نزدیکی ایستگاه «گودلا» یکی از خطوط راه آهن بمبئی هند پیدا شد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی روی دست هر دو قربانی نام «آشا»، دختر مورد علاقه آن‌ها حک شده بود.

اما پس از مرگ این دو نوجوان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که آن‌ها پیش از انجام خودکشی ویدئویی را نیز خطاب به خانواده‌های خود ضبط کرده بودند. در این ویدئو که بعدا منتشر شد آن‌ها در مورد اینکه از سوی هیچ فردی برای انجام خودکشی تحت فشار نگرفته اند صحبت می‌کنند. در این ویدئو صدای یکی از آن‌ها شنیده می‌شود که رو به دوربین می‌گوید: «ما شخصا چنین تصمیمی گرفتیم. هیچ کس در این باره مقصر نیست.»

خودکشی

بنا به گزارش پلیس هند، تصاویر و جزئیاتی که از تلفن همراه این دو نوجوان به دست آمد نشان از علاقه آن‌ها به یک دختر مشترک می‌داد. اجساد قربانیان پس از معاینه به خانواده‌های آن‌ها تحویل داده شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

حجم ویدیو: 6.88M | مدت زمان ویدیو: 00:02:10 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها