فال روزانه یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. احساس می‌کنید همقطاران شما گوی سبقت را ربوده‌اند و از آنها عقب افتاده‌اید. به صلاح شما نیست اجازه دهید این شرایط ادامه پیدا کند. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با جدیت ادامه دهید و این سال را به گونه‌ای به پایان برسانید تا اطرافیان به دستاوردهای شما غبطه بخورند. برنامه‌ریزی برای دستیابی به موفقیت را از اولین ماه سال تولدتان آغاز نمایید. نقاط ضعف و قوت خود را بشناسید و در کنار تقویت نقاط ضعف، از توانایی‌های خود در سال تولدتان نهایت استفاده را ببرید. در خرداد ماه سال آینده فرصتی برای استراحت مهیا می‌شود. این فرصت را به فال نیک بگیرید و با تفریح و استراحت، خودتان را برای ماه‌های پرتلاش آینده آماده کنید. ماه مرداد سالی که از راه می‌رسد برای شما زمان حساسی است و در این ماه هزینه‌های زندگی‌تان سر به فلک خواهد کشید. به نفع شماست که جانب احتیاط را نگه دارید و ولخرجی نکنید. آبان سال آینده زمان عاشقی شماست. در این ماه لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه خواهید کرد. قدر این لحظه‌ها را بدانید و خاطره‌های عاشقی این روزها را برای همیشه ماندگار کنید. در ماه دی سال آینده شرایطی مهیا می‌شود تا به یکی از آرزوهای دیرینه‌تان دست پیدا کنید. از این شرایط به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و دستاوردهای بیشتری را به کارنامه موفقیت‌های سال تولدتان اضافه نمایید. یکی از دوستان یا آشنایان در بهمن سال آینده به کمک شما نیاز پیدا می‌کند. دست این دوست را بگیرید و هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای ایشان انجام دهید. سال تولدتان را با کار و تلاش شبانه‌روزی به پایان برسانید تا این سال به چراغ راهی برای سال‌های آینده عمر شما تبدیل شود.

فروردین

مدتی است به فکر خرید کالای دلخواه خود هستید، اما تاکنون پولی برای خرید این کالا فراهم نشده است. امروز بخت با شما یار است و از جایی که حتی فکرش را نمی کردید، پولی برای خرید این کالا به دستتان می‌رسد. این پول را به خرید کالای دلخواه اختصاص دهید و از خرید خود لذت ببرید. اهل محبت به اطرافیان نیستید و از هر فرصتی برای آزرده‌کردن دیگران بهره می‌گیرید، امروز اتفاقی می‌افتد و به قدرت محبت پی خواهید برد،‌ در نتیجه از امروز به بعد به جای دلخورکردن اطرافیان، راه عشق و محبت را در پیش بگیرید و برای حل مشکلات از جادوی محبت استفاده کنید. راهی سفری خسته‌کننده هستید و حوصله این مسافرت را ندارید. اما به نفع شماست که رنج سفر را به جان بخرید، زیرا از این سفر دستاوردهای چشمگیری نصیب شما خواهد شد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به یکی از بهترین روزهای زندگی شما تبدیل کند، محبت ایشان را بی‌پاسخ نگذارید و به وی ثابت نمایید که در عشق و عاشقی چیزی از ایشان کم ندارید. اهمیت زیادی به اعضای خانواده می‌دهید اما اجازه ندهید این وضعیت شما را از سلامت خودتان غافل کند.

اردیبهشت

غمگین و ناراحت هستید و حوصله کار کردن ندارید، اما نگذارید روزتان با کسالت و خستگی به پایان برسد و با انجام کارهایی که به آنها علاقه دارید، انرژی لازم را برای ادامه روز پیدا کنید و غم و غصه را کنار بگذارید. پولی به دست‌تان می‌رسد و مشکلات مالی‌تان از بین می‌رود. برای کسب آرامش بیشتر، قسمتی از وقت امروز را به کارهای خیر و انسان‌دوستانه اختصاص دهید. سری به دوستان قدیمی بزنید و از هم‌صحبتی با آنها لذت ببرید. اجازه ندهید علاقه‌ای که به تنهایی و خلوت دارید، شما را به فرد منزوی تبدیل کند. همسر یا عشق زندگی‌تان روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد. مدت زیادی است که فکر انجام کاری ذهن شما را حسابی مشغول کرده، امروز زمان مناسبی است که بدون هرگونه نگرانی و ناراحتی،‌ این کار را انجام دهید.

خرداد

روحیه‌ای کسل و غمگین دارید و احساس می‌‌کنید این روحیه جلوی پیشرفت و موفقیت شما را گرفته‌است، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت فکری به حال این شرایط بردارید و غصه‌ها را زمین بگذارید و با رویکردی شاد و با نشاط، زمینه را برای موفقیت‌های بیشتر آماده کنید. قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، با افرادی که نبض بازار را در اختیار دارند مشورت نمایید. روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر را در قبال اعضای خانواده درپیش بگیرید. به خاطر داشته باشید که با خساست و زراندوزی جایی در دل کسی نخواهید داشت. فرصتی پیدا می‌کنید تا پای صحبت‌های همسر یا عشق‌زندگی‌تان بنشینید و از هم‌ صحبتی با وی لذت ببرید. روحیه‌ای رقابت‌جو دارید و اهل باخت و شکست نیستید، این روحیه را مغتنم بدانید و پیشرفت‌های بیشتری را در زندگی از آن خود کنید. کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید در غیراین‌صورت متحمل ضرر هنگفتی خواهید شد.

تیر

یکی از دوستان نزدیک امروز درخواستی از شما دارد تا با دیدگاه‌های شما بیشتر آشنا شود و روشنفکری‌تان را امتحان کند. به هر قیمتی که شده اخلاقیات را زیر پا نگذارید و تصمیم‌های منطقی بگیرید. خبر شاد و خوشحال‌کننده‌ای امروز به دست‌تان می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه کنید. حادثه‌ ناگواری در کمین شما است و بهتر است که شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که سنگ‌صبور خوبی برای غصه‌های‌تان است. احترام به اطرافیان را فراموش نکنید و به خاطر داشته باشید راه نفوذ به قلب دوستان و آشنایان از میان احترام و محبت می‌گذرد.

مرداد

فرصتی مهیا می‌شود تا حسابی ورزش کنید و سلامت وجود نازنین‌تان را بهبود بخشید. روز خوبی برای معامله و تجارت نیست و به صلاح‌ شما است که هرگونه کار مالی را به آینده موکول کنید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان در بستر بیماری افتاده و حال‌‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی لحظه‌ای عشق زندگی‌تان را تنها نگذارید و با پرستاری از ایشان، به وی ثابت نمایید که در خوشی‌ها و ناخوشی‌ها کنارش هستید. سفر کوچکی در پیش دارید و در این سفر حسابی به شما خوش خواهد گذشت. دوستی که مدتی است از وی خبر ندارید، امروز سرزده به دیدن شما می‌آید. این ملاقات را به فال نیک بگیرید و دیدارها را تازه کنید. فرصتی را با خودتان خلوت کنید و به لحاظ ذهنی به آرامش برسید.

شهریور

از ورزش و تحرک غافل نشوید و سلامت وجود نازنین‌تان را پشت‌ گوش نیندازید. روز مناسبی برای صرفه‌جویی در پیش‌روی شما است. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. اعضای خانواده در ظاهر رابطه خوبی با هم دارند، اما در باطن وضعیت فرق می‌کند و اختلاف‌نظرهای زیادی را در میان اهل منزل مشاهده می‌کنید، اجازه ندهید این وضعیت نفاق و دوری میان اهل منزل ایجاد کند و امروز فکری به حال دوستی و صلح در بین اعضای خانواده بردارید. مسافرتی را در پیش‌رو دارید و در این مسافرت تجربه‌های زیادی بدست می‌آورید و دید بهتری نسبت به زندگی پیدا خواهید کرد. همسر یا عشق زندگی‌تان مانند فرشته دور سر شما می‌چرخد و چیزی از عشق و محبت برای‌تان کم نمی‌گذارد. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و عشق بی‌پایان خود را نثار وی کنید. در میان برنامه‌ کاری شلوغی که دارید، فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده بنشینید و به حرف‌های‌‌شان گوش فرا دهید. این فرصت را مغتنم بدانید و به اهل منزل ثابت کنید که از هم‌صحبتی با آنها نهایت لذت را می‌برید. اوضاع بر وفق مراد شما خواهد بود اگر عجله را کنار بگذارید و سهل‌انگاری نکنید.

مهر

اجازه ندهید نگرانی‌ها و اضطراب زمینه بیماری شما را فراهم کند. برای رسیدن به آرامش از هم‌صحبتی با دوستان و آشنایان کمک بگیرید. امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، پولی که مورد نیاز این فرد است را به او قرض بدهید،‌ اما حتما در قبال این پول، تضمین مطمئنی از بازپرداخت این پول دریافت کنید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد که این فرد پول شما را پرداخت نکند. نظرهای خود را به دیگران تحمیل می‌کنید و اجازه نمی‌دهید اعضای خانواده برای زندگی خودشان تصمیم بگیرند، امروز زمان مناسبی است تا این روحیه را کنار بگذارید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز به محبوبی نرد عشق می‌بازید و صد دل عاشق ایشان می‌شوید، این عشق را غنیمت بدانید و دریچه قلب‌تان را به روی عشقی سوزان و آتشین باز کنید. کار عقب‌افتاده‌ای دارید و مدتی است که از زمان انجام این کار گذشته است، این وضعیت امروز برای شما دردسر درست می‌کند و اطرافیان شما را برای انجام ندادن این کار سرزنش خواهند کرد. به اطرافیان حق بدهید و از امروز به گونه‌ای کارها را انجام دهید که کاری برای فردا موکول نشود.

آبان

در کنار روزمرگی‌های زندگی، امروز فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روز‌های شلوغ آینده آماده کنید. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش دارید و اوضاع‌ مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند. هزینه‌ای غیرمنتظره امروز سر راه شما قرار می‌گیرد. قبل از هرگونه تصمیم‌گیری، نظر اعضای منزل را جویا شوید و با آنها مشورت کنید. قرار است کاری را برای پدر، مادر یا بزرگان فامیل انجام دهید، اما امروز فرصت لازم را پیدا نخواهید کرد. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت سری به پدر، مادر یا بزرگان فامیل بزنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. همسر یا عشق زندگی‌تان رعایت حال شما را نمی‌کند و با گفتار و رفتارش، زمینه ناراحتی‌تان را فراهم کرده است. امروز زمان مناسبی است تا در این خصوص با عشق زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست کنید که فکری به حال این رفتار بردارد.

آذر

تصمیم مهمی را در پیش‌رو دارید اما عجله نکنید. برای رسیدن به ثبات مالی، از امروز ولخرجی را کنار بگذارید. با دوستانی رابطه برقرار کنید که درک کاملی از شرایط شما دارند. مدتی است که دستی به سروروی‌تان نکشیده‌اید و خوش‌تیپ نکرده‌اید. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید. امروز به‌غیر از حرف عشق و محبت،‌ سخن دیگری از همسر یا عشق زندگی‌تان نخواهید شنید.

دی

روحیه‌تان را از دست داده‌اید و مانند گذشته انرژی و نشاط ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که خستگی بیش‌ازحد کار شما را به اینجا کشانده است و برای بهبود این روحیه، امروز قدری به خودتان استراحت دهید و خستگی و کسالت را از تن خود دور نمایید. موقعیتی چشمگیر برای افزایش درآمد انتظار شما را می‌کشد. مهمانی از راه خواهد رسید و از آنجایی که حوصله مهمان‌ را ندارید، ممکن است با این مهمان بدرفتاری کنید. انتظارهای بی‌جایی از اطرافیان دارید و با توقع‌های نادرست خود، آشنایان را تحت فشار قرار می‌دهید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از دلخوری اطرافیان به دنبال ندارد. در نتیجه در اولین فرصت اخلاق خود را تغییر دهید و توقع‌های بی‌جا را کنار بگذارید. بیشتر از همیشه مواظب مال و اموال خود باشید چرا که احتمال سرقت کالاهای شما بسیار است. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز دست‌گل به آب می‌دهد و نقشه‌های مهمی که کشیده‌اید را نقش برآب می‌‌کند، این اتفاق را به روی عشق‌زندگی‌تان نیاورید و از این اشتباه چشم‌پوشی کنید. سری به پدر و مادر یا بزرگان فامیل بزنید و دیدارها را تازه کنید. انسان خوش‌کلامی هستید و اطرافیان از هم‌صحبتی با شما لذت می‌برند، این روحیه را ادامه دهید و دوستان بیشتری پیدا کنید.

بهمن

شخصیت جذابی دارید و اطرافیان شما را به عنوان فرد محبوب و مردم‌داری می‌شناسند، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و اطرافیان برای حل مشکلاتی که با آنها دست‌به‌گریبان هستید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند. احتمال زیادی وجود دارد که ضرری را متحمل شوید. در چنین شرایطی به نفع شماست که بیگدار به آب نزنید و امروز از هرگونه معامله و عقد قرارداد کاری دوری کنید. بر این باور هستید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را عاشقانه دوست دارد، اما آتش محبت عشق زندگی‌تان به شما از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر است و امروز اتفاقی خواهد افتاد و این اتفاق باعث می‌شود تا به محبت عمیق و بی‌پایان عشق‌زندگی‌تان پی ببرید. به خاطر داشته باشید که با شایعه‌پراکنی به انسان منفوری تبدیل خواهید شد. ایده‌ای بکر به ذهن‌تان می‌رسد، این ایده را جدی بگیرید و شرایط را برای موفقیت‌های بیشتر فراهم کنید.

اسفند

انسان شجاع و نترسی هستید و از چیزی هراس ندارید، این روحیه امروز برای حل مشکلات به کمک شما می‌‌آید. بیشتر از همیشه حواس‌تان به هزینه‌های زندگی باشد و صرفه‌جویی را فراموش نکنید. امروز فرصت فراغتی دست می‌دهد تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای منزل سپری نمایید، این فرصت را مغتنم بدانید و به اعضای خانواده ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌‌برید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق زندگی‌تان بر سر چیزهای پیش‌پاافتاده وجود دارد. به خاطر داشته باشید که عقل سالم در بدن سالم است و اگر به موفقیت‌های بیشتر فکر می‌‌کنید، فکری به حال سلامت جسم و جان خود بردارید و با حفظ آرامش در محیط منزل، شرایط را برای موفقیت‌های بیشتر مهیا نمایید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها