سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان رضوی:

۲۵۰ دوز واکسن کرونا برای سالمندان مراکز بهزیستی به خراسان رضوی رسید

سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: ۲۵۰ دوز واکسن کرونا برای سالمندان مقیم مراکز زیرپوشش بهزیستی به این استان رسید.

۲۵۰ دوز واکسن کرونا برای سالمندان مراکز بهزیستی به خراسان رضوی رسید

مسعود فیروزی افزود: با توجه به تفاهم انجام شده میان سازمان بهزیستی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، واکسیناسیون سالمندان زیرپوشش و مقیم مراکز بهزیستی کشور آغاز شده که استان خراسان رضوی نیز در نخستین مرحله ۲۵۰ دوز واکسن برای ایمن سازی سالمندان مقیم مراکز تحت نظارت خود دریافت کرده است.

وی ادامه داد: این واکسیناسیون با اولویت سالمندان، بیماران روانی مزمن، معلولان ذهنی و معلولان جسمی مقیم این مراکز انجام می‌شود و همراه آنان کارکنان این مراکز نیز واکسینه می‌شوند.

سرپرست بهزیستی خراسان رضوی با بیان اینکه واکسیناسیون سالمندان از روز شنبه هفته آینده آغاز می‌شود گفت: هم اکنون سه هزار سالمند در مراکز بهزیستی استان نگهداری می‌شوند که این تعداد با احتساب کارکنان این مراکز به سه هزار و ۶۰۰ نفر می‌رسد.

وی افزود: محموله واکسن به مقدار مورد نیاز طی یک برنامه مشخص به مرور وارد خواهد شد.

فیروزی ادامه داد: در حال حاضر ۶ هزار نفر در مراکز نگهداری سالمندان، بیماران روانی و معلولان ذهنی و جسمی این استان مقیم هستند.

هم اکنون بیش از ۱۱۷ هزار نفر در خراسان رضوی دارای معلولیت هستند و در بهزیستی این استان پرونده دارند.

واکسیناسیون سالمندان مقیم مراکز بهزیستی از روز شنبه هفته جاری با حضور رییس سازمان بهزیستی در آسایشگاه کهریزک کرج آغاز شده و در فاز اول ۲۰ هزار دوز واکسن برای آنان تامین شده است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها