فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد

فرهاد مجیدی پس از مذاکره با مدیران باشگاه استقلال، دوباره هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد

پس از نتایج ضعیف تیم فوتبال استقلال تهران در رقابت های لیگ برتر، مدیران این باشگاه محمود فکری را از هدایت تیمشان برکنار کردند و فرهاد مجیدی را جایگزین وی کردند.

ببینید : لحظه ورود فرهاد مجیدی به باشگاه استقلال برای عقد قرارداد

فرهاد مجیدی فصل گذشته نیز هدایت آبی های پایتخت را عهده دار بود، اما پس از ناکامی در کسب عنوان جام حذفی از هدایت استقلال برکنار شد.

قرارداد مجیدی با استقلال به مدت ۲ سال و نیم است. استقلال اکنون با ۲۷ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 20
  • شاه فرهاد
    0

    شاه فرهاد اینا نمیذارن موفق باشی داداش من

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      استقلال پرسپولیس مربی خارجی. میخواهند مربیایرانی جوابگوی این دوتیم نیست ایناقای مجیدی بازیکن خوبی بود نه مربی خوب من طرفدار استقلال هستم سعیدی

  • رمضانیان
    0

    فاتح دربی معروف آی بدو 69با شیث رضایی وفاتح آخرین دربی جام حذفی به خونه خوش آمدی فقط یادت باشه سرمربیگری استقلال نا امن ترین شغل دنیاست وهیچ تضمین وبیمه ای ندارد موفق باشید

  • کاربر ناشناس
    0

    فوتبال ما بر مبنای زدوبند جلو میره

  • .
    0

    فرهاد شاه ایا دار و دسته قلعه نوعی میزارند که قهرمان شوی؟اونا کاری می کنند که بگویند تا ما را نیارید قهرمان نمی شید.خدا عالمه شاید هم من اشتباه می کنم

  • ناشناس
    0

    گفتگو با گزینه های متعدد همچون امیر قلعه نوئی ، جواد نکونام ، ساکت الهامی و فرهاد مجیدی جهت انتخاب سرمربی استقلال همه اش دروغ و سیاه بازی بود!!! استقلال از ابتدای برکناری محترمانه {استعفاء اجباری} محمود فکری یک گزینه بیشتر برای سرمربی گری استقلال به نام فرهاد مجیدی نداشت! گزینه ای که به گفته پاشازاده هر روز در گوش بازیکنان تأثیرگذار استقلال وزوز می کرد و می خواند که شورش و اعتصاب تمرین کنید تا باعث شود تیم فکری به حاشیه رفته و تمرکز لازم را نداشته و نتایج قابل قبول کسب نکند! همچنین در گوش برخی از اعضاء هیأت مدیره می خواند تیم تاکتیک ندارد و بر اثر خلاقیت فردی برخی بازیکنان تأثیرگذار بطور شانسی جزو تیم های صدر جدول قرار گرفته است!

  • .
    0

    تیم صدر بود به فکر برکناری سرمربی بودن . و بعضی بازیکنان کم کاری و خیانت کردن تا سر مربی رو بزنند زمین . اخرش هم خداروشکر میکنند . عجب. از همون دست بدی از همون دست هم میگیرید.

  • مرفه بی درد
    0

    استقلال هیچ وقت قهرمان نمی شه. خودم استقلالی هستم ولی امیدی به این تیم نیست

  • ایران زمین
    0

    مجیدی شخصیت مدیریت و سرمربیگری ندارد.

  • ناشناس
    0

    قرارداد 2/5 ساله مدتش کم است قرارداد مادام العمر با او می بستید! خجالت نمی کشیدید و هر چه او می خواست دربست و کورکورانه قبول می کردید چونکه مجبور بودید بپذیرید و گزینه دیگری نداشتید!

  • رضا.
    0

    نمیدونم مجیدی با کدام رزومه سرمربیگری برای چندمین بار مربی استقلال میشه؟ یعنی توی این همه مربی چرا مدیریت فقط و فقط برای راضی کردن هوادار مجیدی را می‌آورند؟ در این برهه فقط آرامش و مدیریت بازیکنان دوای درد استقلال است که در این برهه فقط قلعه نویی می‌توانست آرامش را به تیم بیاورد ولی مجیدی کاریزمای سرمربیگری تیم بزرگ استقلال را ندارد و نمی‌تواند حواشی تیم را جمع کند مگر اینکه یکی مثل کریم باقری بغل دستش باشد. حالا که او را آورده‌اند باید به او زمان بدهند.

  • استقلال
    0

    اشکال از مدیریت باشگاااااه ، اینا سرمربی عوض میکنند ، وقتی بازیکن میگه سه ماهه یه مسئول نیومد ببینه ما چکار میکنیم اینجا مربی مقصره ؟! حالا من کاری ندارم که فکری خوبه یا بد ، ولی مشکل اصلی استقلال مدیریت باشگاه هست حالا شما برید مربی عوض کنید ببینید چی میشه !!!

  • محمدعلی
    0

    خدایی به چند دلیل فکری بهتر از مجیدی هست : 1- فکری سابقه مربیگری بیشتر و بهتر در لیگ داره ولی مجیدی به لطف بازیکن خوب بودن بدون هیچ سابقه ای مربی تیم بزرگی مثل استقلال شده 2- فکری اهل زد و بند نیست 3- فکری مدیریتش بهتر از فرهاد هست 4- فکری اخلاقش مثل بچه ها نیست و زود قهر نمیکنه 5-اگه نتایج مجیدی تو سرمربیگری استقلال در سال قبل بهتر از امسال فکری هست به این علت بوده تیم ساخته دست استراماچونی تحویل فرهاد شده و امسال هم باید سرمربیگری فرهاد را ببینیم 6- تو فوتبال اروپا مربی حتما باید از لیگ های پائین تر شروع به کار کنه و بعد بیاد لیگ های بالاتر ولی ایران همش رابطه هست 7-اولین کار فرهاد باید کنترل بازیکن های افسار گسیخته ای چون وریا ، فرشید ، قائدی و . . .. باشه که از پسش برنمیاد و مربی مثل استرا ، کی روش ، برانکو میخاد تا این اسب های سرکش رو رام کنه 8- آرزوی موفقیت برای فوتبال ایران

    نظرات شما -
    • رمضانیj
      0

      آقای محمد علی مطلبی که فرمدید در مورد کریمی هم صدق می کرد ایشون بازیکن فوق العاده ای بودند اما در مربیگری و علم مدیریت در حد صفر پس چرا رای ندادن به او را خیانت وجنایت قلمداد کردند وهنوز هم عده ای دست از عزاداری بر نداشته اند ؟

  • سینا
    0

    جالب اینجاست وقتی رئیس فدراسیون عوض شد سرمربی استقلال هم عوض شد .

  • ناشناس
    0

    هیچ غصه نخورین همه چی آرومه ، از فردا هر باختی مجیدی بیاره دوباره وزیر مقصره ، پرسپولیس مقصره و غذا هم کم میدن دقیقا همه شون یه فرمون میرن و راست و جپ هم ندارن فقط با تمام قوای مجازی رو به جلو برای زیرآب زنی همدیگه و آخرشم پرسپولیس نزاشت ما جام بگیریم و ای اف سی باید گلزنشونو محروم کنه

  • Sina
    0

    یک سوال: اگه این آقا سرمربی خوبیه چرا برکنارش کردید؟ و اگه بد بود چرا دوباره اوردیدش سرکار قبلیش؟ مارو مسخره کردید یا زدو بند و فساد این فوتبال کثیف نمیذاره فوتبال یه روز خوش ببینه؟

  • ملول
    0

    مشکلات استقلال ریشه ایی هست /و علتش هم اینست که یه مربی کاربلد مثل برانکو مبخواد که چندبن سال ساختار تیم رو بسازه //مجیدی هنوز تجربه و مدیریت کافی ندارد//به نظر من مجیدی رو سوزوندن//باید چند سال میرفت المان دوره مربیگری میدید

  • دریا
    0

    قحط الرجال است.

  • kali
    0

    اینو از کدوم قوطی عطاری پیدا کردن...مصداق ضرب المثل معروف خروپالونه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها