کوشکی: جهانگیری، هاشمی و ظریف پوششی برای مطرح شدن لاریجانی‌اند

فعال اصلاح طلب گفت: اصلاح‌طلبان به لاریجانی به شدت تمایل دارند زیرا برای آنها مطلوب‌ترین دولت، شبیه به دولت روحانی است زیرا هرچه‌قدر می‌خواهند آن را می‌دوشند و هیچ مسئولیتی هم نمی‌پذیرند.

کوشکی: جهانگیری، هاشمی و ظریف پوششی برای مطرح شدن لاریجانی‌اند

محمدصادق کوشکی درباره این موضوع به «فردا» گفت: «تردیدی وجود ندارد که آقایان جهانگیری، هاشمی و ظریف نامزدهای نهایی اصلاح‌طلبان نیستند و آنها از اردیبهشت‌ماه نام نامزد اصلی خود را عنوان می‌کنند. اصلاح‌طلبان تا اردیبهشت نامزدهای رنگارنگی را مطرح می‌کنند تا بدنه اجتماعی‌شان تحریک شود و بتوانند این بدنه را بسیج کنند تا در انتخابات شرکت کند. سرمایه اجتماعی اصلاح‌طلبان سست و کرخت شده است و تمایلی به شرکت در انتخابات ندارد».

او ادامه داد: «نیروهای اصلاح‌طلب می‌کوشند تا با نام بردن از شخصیت‌های مختلف توجه مخاطبان خود را به انتخابات معطوف کنند؛ ممکن است در این میان حزب کارگزاران، مجمع روحانیون یا باقی‌مانده‌های حزب مشارکت تحت عنوان اتحاد ملت شوک‌های مختلف به جامعه هدف خود وارد کنند و سعی کنند با فضاسازی رسانه‌ای سرمایه اجتماعی اصلاحات را نسبت به انتخابات دلگرم کنند».

این فعال سیاسی نامزد نهایی اصلاح‌طلبان را علی لاریجانی دانست و بیان کرد: «نامزد اصلی اصلاح‌طلبان علی لاریجانی است و مطرح‌شدن جهانگیری، هاشمی و ظریف پوششی برای او است».

او در پاسخ به این پرسش که اگر واقعا ظریف نامزد اصلاح‌طلبان نخواهد بود، چرا صراحتا این موضوع را اعلام نمی‌کند، اظهار کرد: «آقای ظریف چندبار گفته است که نامزد نمی‌شود. چندبار دیگر باید بگوید تا اصلاح‌طلبان دست از سرش بردارند؟ او که نمی‌تواند بعد از هر اظهارنظری در فضای مجازی و کوچه و خیابان راه بیفتد و تذکیب کند».

این تحلیلگر سیاسی درخصوص حمایت کارگزاران از جهانگیری هم تصریح کرد: «اگر واقعا اسحاق جهانگیری نامزد کارگزاران باشد، نباید به عقلانیت در این حزب شک کرد؟ مگر نیروهای کارگزاران بچه دوساله‌اند؟ مطمئن باشید آنها هم می‌دانند که جهانگیری هیچ پایگاه اجتماعی‌‌ای ندارد. گفتم که همه این نام‌ها پوششی برای معرفی لاریجانی و ایجاد تحرک در بدنه اجتماعی اصلاح‌طلبان است».

کوشکی درپایان درخصوص اینکه چه‌طور می‌شود اصلاح‌طلبان که اکنون به صراحت می‌گویند از نامزد اصلاح‌طلب حمایت می‌کنیم، در پایان به سمت لاریجانی بروند، گفت: «برای اصلاح‌طلبان این رفتارهای متناقض عجیب نیست. مگر تا حالا ندیده‌ایم که موضوعی را بگویند و بر سر آن قسم بخورند و بعد از چندی دقیقا عکس آن را بگویند و عمل کنند؟ مگر در موضوع برجام چنین نکردند؟ مگر درمواجهه با بایدن همین کار را نکردند؟ تا پیش از انتخابات آمریکا می‌گفتند با ریاست‌جمهوری بایدن در آمریکا همه چیز حل می‌شود و اکنون می‌گویند بایدن هم آش دهن‌سوزی نبود. بازی رسانه‌ای تخصص اصلاح‌طلبان است. اصلاح‌طلبان در اردبیهشت‌ماه از علی لاریجانی رونمایی می‌کنند و در آن زمان آن‌قدر بازی رسانه‌ای می‌کنند که هیچکس یادش نمی‌آید یک روزی آنها می‌گفتند فقط با نامزد اصلاح‌طلب وارد میدان می‌شویم. سلبریتی‌‌هایی امثال مهناز افشار و حمیدفرخ‌نژاد نامزد نهایی اصلاح‌طلبان را در جامعه جا می‌اندازند. اصلاح‌طلبان به لاریجانی به شدت تمایل دارند زیرا برای آنها مطلوب‌ترین دولت، شبیه به دولت روحانی است زیرا هرچه‌قدر می‌خواهند آن را می‌دوشند و هیچ مسئولیتی هم نمی‌پذیرند و حتما چنین خواسته‌ای برای آنها فقط با لاریجانی محقق می‌شود»

منبع: فردا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 28
  • علی
    0

    کوشکی فعال تندرو اصول گرا هستا

  • کاربر ناشناس
    0

    هیچ کدوم برای مردم جذابیت ندارند

  • کاربر ناشناس
    0

    مردم هیچ تمایلی به شرکت در انتخابات ندارند

  • اجدادی
    0

    هر ساده لوحی را نام کارشناس براو ننهید ؛ حتی یک بچه ۷ ساله هم می داند که روحانی اصولگراست وعضو جامعه روحانیت مبارز ونماینده ولی فقیه در شورای امنیت ملی بوده واصلاح طلبان در مقایسه اوبا دیگر ژنرال های به صف شده در انتخابات چون قالیباف ورضایی و جلیلی از میان بد و بدتر گزینه بد راانتخاب وناچارا به روحانی رای‌دادند چون همه کاندیداهای اصلی انها از طرف شورای نگهبان رد شده بود، حال این به اصطلاح کارشناس بگوید که روحانی چه خیری برای اصلاح طلبان داشت ؟

  • ایرانی
    0

    عزیزم اشتباه نوشتی ایشون فعال اصول گرا هست نه اصلاح طلب

  • حمیدیان
    0

    تا کی می خواهید با مهمل گویی حقیقت را انکار کنید ، عامل شکست برجام قبل ازترامپ ونتانیاهو وبن سلمان ومنافقین البانی نشین برخی شما اصولگرایان بی اصول بودید که به خاطر منافع جناحی چوب لای چرخ برجام گذاشتید شمایی که از صبح قرار داد برجام ، امریکا که بازیگر اصلی برجام بود را کنار گذاشتید وگفتید که همه کشورها برای تجارت به ایران بیایند به جز امریکا ، با امدن بایدن هم این شما هستید که هر روز یک شرط لاینحل می گذارید ، مجلس اولتیماتوم لغو برجام تصویب کرد وغنی سازی ۲۰ درصد وغنی سازی اورانیوم فلزی ، جنگ خمپاره ای و.... ومخالفت با fatf و... واخرین مورد ان بیانیه مجلس ۱۰ درصدی ودرخواست از املی برای رد فاتف ، حالا انصافا اگر شما به جای بایدن بودید به برجام بر می گشتید ؟

  • مورچه
    0

    رای بی رای مناسب ترین گزینه برای دزدان ودروغگویان دوحزب منحله

  • جواد
    0

    هوش سرشار از چهرش می‌باره!!!

  • جمعه
    0

    کوشکی چهره اصولگرا و نزدیک به جبهه پایداریهاست.همان کسی هست که برای کسانی که برای سقوط هواپیما ابراز ناراحتی کرده بودند. توهین کرد وگفت: شاید اینها تمایل داشته باشند که ناموسشان بدست داعش بیفتد.

    نظرات شما -
    • حمید
      0

      مردک ....

  • ناشناس
    0

    اگر یک نفر بدون ریش کاندید شد من رای میدم - وگرنه به سیاسی ریش دار اعتمادی نیست

    نظرات شما -
    • ث
      0

      معلومه ميخاي به يك نفر بي ريشه راي بدهي

  • سلیمانی
    0

    رای بی رای پوششی و غیر پوششی

  • محمد
    0

    ۱_کوشکی فعال اصلاح طلب؟؟؟؟!!!!!!۲_عل لاریجانی در بین مردم جایگاهی ندارد همه میدانند لاریجانی با روحانی هیچ فرقی ندارد فقط کار گزارانیها وطیف راست سنتی دنبال لاریجانین۳_ کاندید اصلاخطلبا یا آذری جهرمیه ویا سید حسن خمینی

  • ب
    0

    کاندید اصلاح طلبان سید مصطفی تاج زاده است و لاغیر.ولی فیل هم کاندید سود نمی تواند تغییری ایجاد کند چه چپ چه راست و چه میانه.تغییر مهره ها که فایده ای ندارد.تا سیاست خارجی و داخلی مملکت تغییر نکند اقتصاد سامان نمی گیرد و تا این سامان نگیرد فقر فلاکت و بیکاری از بین نمی رود و متاسفانه این مقولات دست رییس جمهور نیستند.

  • ر
    0

    خودتان را خسته نفرمایید رئیس جمهور مورد اقبال مردم رئیسی یا احمدی نژاد است ولاغیر

    نظرات شما -
    • حمیدپاپی
      0

      با سلام تشکر از بصیرت و دانایی شما انشاالله در انتخابات 1400به کوری چشم تمام دشمنان ، با بیش از 40 میلیون رای بهار می آید و کشور گلستان می شود.

  • سرمدی
    0

    اخه چرا از تاریخ عبرت نمی گیرید بدون استثنا هر روز یک دسته مردم ناراضی ، مالباخته ، بازنشستگان مفلس ،.بیکاران بدبخت و... جلوی مجلس ۱۰ درصدی فریاد اعتراضی سر می دهندوشما اقایون به جای به فکر مردم بودن به فکر تقسیم ارث وغنائم هستید همه خوب می دانند که اصولگرایان به دلیل خوی ورفتار افراطی هر گز با جامعه جهانی نمی توانند تعامل داشته باشند اصلاح طلبان هم که اصولا فقط ظاهروشمایلی بیش نیستند ودر میان تعدد کانون های قدرت هیچکاره اند تاجایی هیچکاره اند که رئیس جمهور منتخبشان اجازه یک تلفن زدن ندارد ودر پایان کار هم سرنوشتی جز حصر وخانه نشینی ندارند پس با این حساب هرگز گره از کار مردم باز نمی شود مگر این که جهت تعیین تکلیف مشکلات عمده ورفع گره ها به رفراندوم عمومی رجوع شود که راضی کردن حسین شریعتمداری و قالیباف وامثالهم جهت تن دادن به این بند اساسی قانون اساسی فقط کار حضرت عزرائیل است .

  • محمد گلکارخوزانی
    0

    باسلام به نظر چنین نیست ولی اگر کسی تو صحنه رقابت نباشد انتخاب و حمایت آقایان مطهری و لاریجانی با الویت بندی کار پسندیده است و هر دو طیف هم رای خواهند داد.

  • ی ط
    0

    عجب نظری!

  • رامین
    0

    مطمئنید این آقا اصلاح طلبند؛شوخیتان گرفته است؟ این همانی نیست که در برنامه زنده گفت " شاید رخشان بنی اعتماد از مورد تجاوز قرار گرفتن توسط داعش خوشش می آید؟ " من چندان با حرفه خبرنگاری آشنا نیستم، اماآیا مسئله ای تحت عنوان وجدان کار خبرنگاری تعریف شده هست؟! و آیا چنین فردی با چنین افکاری صلاحبت مطرح شدن را دارد؟

  • س،م
    0

    فقط نظر رهبر عزیزم ،فردی انقلابی میتواند گره از مشکلات ۴۲را حل کند،تا الان قبلی ها غیر از این شدند.

    نظرات شما -
    • ث
      0

      چرا منفي زدي؟؟؟

  • دن کیشوت
    0

    تحلیلگر سیاسی؟؟؟؟؟؟!!!!!!! قحط الرجاله؟

  • رضا حکم آبادی
    0

    مردم وطن پرست دوباراز یک سوراخ گزیده نمی شوند،شاید در انتخابات گزینشی شرکت نکنند

  • پرتوی
    0

    تو چرا جوش می زنی .اون آقا که ساکته.مرد خدا پیش داوری نمی کنه

  • حمیدپاپی
    0

    با سلام جهانگیری، هاشمی و ظریف و لاریجانی و تمام اصلاح طلبان باهم سه میلیون رای هم ندارند. سراغشان را از زباله دان تاریخ بگیرید. انشاالله در انتخابات 1400 با بیش از 40 میلیون رای بهار می آید وکشور گلستان می شود.

  • ف
    0

    سرکاریم بابا رئیس جمهور انتخاب شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها